15 ایده بازی تک نفره پسرانه

برخی از بازی‌ها به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که پسران بیشتر از دختران به آن‌ها توجه نشان می‌دهند. اگر در خانه کودک یا نوجوان پسر دارید، بهتر است با انواع سرگرمی‌های تک‌نفره آشنایی داشته باشید تا بتوانید او را مشغول و سرگرم نگه دارید. اینکه بدانید چه بازی‌هایی برای سن و روحیات او مناسب‌تر محسوب می‌شود، در انتخاب آن‌ها نیز بسیار تاثیر می‌گذارد. ما قصد داریم تا لیستی از معروف‌ترین انواع سرگرمی و بازی تک نفره پسرانه را معرفی کنیم و انتخاب‌های مناسبی در اختیار شما بگذاریم.

 

در ادامه با تیم آموزشی رایاد همراه باشید.

5 بازی تک نفره کارتی پسرانه در خانه

یکی از جذاب‌ترین سرگرمی‌های تک‌نفره، بازی تک نفره کارتی پسرانه است. بازی‌های کارتی اغلب فکر را درگیر می‌کنند. این نوع بازی‌ها توانایی حل مسئله و به‌کارگیری ظرفیت‌های ذهنی را تقویت می‌کنند. در ادامه، پنج نوع از نمونه‌های بازی تک نفره پسرانه را معرفی می‌کنیم:

۱. بازی تک‌نفره خروج ماشین‌ (car out)

یکی از معروف‌ترین انواع بازی تک نفره پسرانه، بازی خروج ماشین در میان پارکینگی از ماشین‌ها است‌. این سرگرمی رومیزی در زمره بازی‌های فکری قرار می‌گیرد و به فعالیت موثر ذهنی بچه‌ها کمک می‌کند. در این بازی، تعدادی از ماشین‌ها در یک پارکینگ پارک شده‌اند. کودکان باید بتوانند از میان آن‌ها، یک ماشین زرد رنگ را خارج کنند و از پارکینگ بیرون بیاورند. معمایی که برای بچه‌ها طرح می‌شود، آن‌ها را به پرورش مهارت حل مسئله و تصمیم‌گیری سوق می‌دهد.

 

بازی تک نفره پسرانه

 

۲. بازی اسمارت گیمز temple trap

«باید تلاش کنید تا از معبد بیرون بزنید.» این هدفی است که کودک در بازی فکری تمپل ترپ باید آن را در پیش بگیرد. بچه‌ها افرادی هستند که در میان دیوارهای یک معبد گیر افتاده‌اند. چاره چیست؟ باید دیوارها را آنقدر جابه‌جا کنند تا راه خروج را بیابند. تمرکز، افزایش خلاقیت و رشد تفکر استراتژیکی از جمله مهارت‌هایی است که بچه‌ها در این بازی تجربه می‌کنند. این بازی تک نفره پسرانه می‌تواند به‌خوبی ذهن پسر شما را درگیر کرده و او را برای حل چالش‌های آن ترغیب کند.

۳. بازی رومیزی فرایدی

«به رابینسون کروزو کمک کنید تا در جزیره زنده بماند.» فکر کنید در جزیره‌ای میان دزدان دریایی گیر افتاده‌اید و متوجه می‌شوید تنها نیستید، بلکه یک یار قوی به‌نام رابینسون کروزو دارید. حال با همفکری همدیگر بیندیشد که چگونه از این جزیره مرگ نجات پیدا کنید. سعی داشته باشید تا با کارت‌های خود، آقای کروزو را از مخمصه فرار دهید. فرایدی به‌عنوان نمونه‌ای از بازی تک نفره کارتی پسرانه شما را به سفری می‌برد که پر از خطر، هیجان و فرار است.

۴. بازی جورچین دومینو

دومینو یک بازی جذاب و مهیج است که توجه بچه‌ها را ساعت‌ها به خود جلب می‌کند. این بازی رومیزی تک نفره انواع مهارت‌ها را در کودکان ارتقا می‌دهد. از پرورش هوش فضایی و مهارت ریاضی تا هماهنگی حرکات دست و چشم و تشخیص اندازه‌ها و شکل‌ها، همه از تاثیرات این بازی به شمار می‌روند. اگر کودک شما به سرگرمی‌های چیدنی علاقه دارد، او را از این بازی تک نفره پسرانه غافل نکنید.

 

برای آشنایی با بازی هیجان‌انگیز تک‌نفره برای دختربچه‌ها و پسربچه‌ها کلیک کنید: ایده بازی تک نفره در خانه برای کودکان

 

 

جورچین دومینو بازی پسرانه تک نفره

 

۵. بازی آقای تروتمیز

سرگرمی‌های کودکانه آنقدر متنوع شده‌اند که بچه‌ها را با انواع مهارت‌ها آشنا می‌کنند. آقای تروتمیز نمونه‌ای از یک بازی تک نفره کارتی پسرانه با رویکرد آموزشی و آشنایی با مهارت‌های اجتماعی است. این سرگرمی مفید به کودک نشان می‌دهد چگونه نظافت شهر را رعایت کند. در این بازی، بچه‌ها با استفاده از کارت‌ها و شهری که در اختیار دارند، زباله‌ها را می‌پوشانند. آقای تروتمیز حفظ و نگهداری از محیط‌ زیست را به بچه‌ها نشان می‌دهد و ساعت‌ها آن‌ها را سرگرم خواهد کرد.

 

تنوع بازی های فکری کارتی بسیار است، با کلیک بر روی لینک ”  بازی کارتی ” با بازی های بیشتری آشنا شوید.

 

5 بازی تک نفره پسرانه با موبایل

 

بازی‌های تک‌نفره مختص به سرگرمی‌های کارتی و رومیزی نیستند. امروزه بخشی از لحظات بچه‌ها در موبایل و بازی‌های آنلاین خلاصه می‌شود. اگر بچه‌ها برای این بازی‌ها در اوقات مشخصی زمان بگذارند، می‌توانند مهارت‌های بسیاری را در خود به وجود آورند.

۶. بازی the king of fighters XIV

اولین بازی تک نفره موبایلی پسرانه، the king of fighters XIV است. این گیم آنلاین در ۱۸ مرحله، بازیکن را سورپرایز می‌کند. تنوع شخصیت‌ها و مبارزات متفاوت در هر مرحله، عاملی است که بچه‌ها را تا ساعت‌ها به خود مشغول نگه می‌دارد. برای آنکه کینگ‌ آو فایترز را تجربه کنید، لازم است از آخرین نسخه‌های به‌روز اندروید و ios برخوردار باشید. لحظات هیجان‌انگیزی که طراحان این بازی آنلاین در نظر گرفته‌اند، هوش را از سر بازیکنان می‌پراند.

 

۷. بازی city fighter vs street gang

یکی  از مشهورترین انواع بازی تک نفره پسرانه ، city fighter vs street gang است. این بازی آنلاین که برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios نیز در دسترس است، یک مبارزه خیابانی را به تصویر می‌کشد. در حقیقت، هنگامی که فرد مشغول استراحت و نوشیدن آبمیوه در خانه است، عده‌ای به او حمله می‌برند تا نوشیدنی‌ها او را سرقت کنند. این بازی گرافیک‌های طنزآمیز و زیبایی دارد و توجه نوجوانان را به خود جلب می‌کند.

۸. بازی genshin impact

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اینترنتی تک‌نفره، گنشین ایمپکت است. طراحی و ساخت این بازی را استودیوی میهویو بر عهده دارد. گرافیک‌ها و تصاویر این بازی منحصربه‌فرد هستند و کیفیت آن، سبب می‌شود تا تنها گوشی‌های به‌روز و پیشرفته بتوانند از آن پشتیبانی کنند. در جریان بازی، خواهری و برادری هستند که یکی از آن‌ها در اسارت نیروهای شر قرار دارد. بازیکن باید بتواند همراه با سایر کاراکترها، او را از گروگان نجات دهد.
در این میان، چالش‌های بسیاری وجود دارند که من حیث المجموع، گنشین ایمپکت را به یکی از برترین نمونه‌های بازی تک نفره پسرانه تبدیل کرده است.

 

بیشتر بخوانید: ایده بازی دخترانه تک نفره

 

بازی رایانه‌ای تکی پسرانه

 

۹. بازی among us

امانگ‌آس نیازی به معرفی ندارد، زیرا به‌حدی شناخته شده و معروف است که اغلب اهالی گیم‌های آنلاین آن را می‌شناسند. این بازی مهیج از دو گروه تشکیل شده است؛ خدمه‌ای که در حال تعمیر سفینه هستند و شیادانی‌ که سعی دارند تا خدمه را به قتل برسانند. باید انتخاب کنید، می‌خواهید خدمه باشید یا شیاد؟ پاسخ این پرسش را می‌توان در جریان بازی تک نفره پسرانه امانگ‌آس جست‌و‌جو کرد. با این سرگرمی آنلاین، بچه‌ها می‌توانند هیجان، شگفتی و بهترین لحظات را تجربه کنند.

۱۰. بازی pocket rumble

پاکت رامبل یک بازی جنگی است که طرفداران خاص خود را دارد. در این بازی، تنها با دو دکمه سروکار دارید؛ دکمه‌هایی که اگر بازیکنان به آن تسلط پیدا کنند، مبارزات را یکی پس از دیگری به سود خود تمام خواهند کرد. از مهم‌ترین خصوصیاتی که این بازی تک نفره پسرانه ps4 را متمایز می‌کند، گرافیک متفاوت و پیکسلی آن است. شخصیت‌ها و طراحی پاکت رامبل کانون توجه بچه‌ها به این بازی تلقی می‌شود. بازی پاکت رامبل در انواع کنسول‌ها و موبایل‌های هوشمند قابلیت پشتیبانی دارد.

 

5 بازی تک نفره PS4 و کامپیوتر

در این مرحله با ما همراه باشید تا به سراغ بازی‌های کامپیوتری برویم. سرگرمی‌هایی که گرافیک و داستان آن‌ها، بچه‌ها را مبهوت می‌کند. به همین خاطر است که ساعت‌ها می‌توانند مجذوب آن‌ها شوند و در دنیای آن‌ها خود را غرق کنند.

۱۱. بازی bloodborne

بهترین شکارچی شهر یارنام چه کسی خواهد بود؟ بسیاری با پرسیدن این سوال از خود، وارد بازی بلادبورن شده‌اند. بلادبورن یک بازی تک نفره پسرانه است که بر روی کنسول‌ها و ها پشتیبانی می‌شود. داستان و هیجان‌های این بازی به‌راحتی نوجوانان را به خود جذب می‌کند. شهری خیالی به‌نام یارنام در جست‌و‌جوی شکارچی خاص خود است. بازیکنان در حالی که یکدیگر را نمی‌شناسند، وارد می‌شوند تا در رقابتی ناشناخته و در برابر حملات، جان خود را زنده نگه دارند.

۱۲.بازی football manager 2019

یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های بازی تک نفره پسرانه ps4، غرق شدن در مستطیل سبز است. اغلب پسران علاقه دارند تا اوقات خود را با بازی‌های فوتبالی بگذرانند. Football manager 2019 نمونه‌ای واقعی از دنیای فوتبال به شمار می‌رود؛ بچه‌ها هم می‌توانند تیم‌های درجه یک جهانی را هدایت کنند و یا تیم مخصوص به خود را بسازند؛ بهترین بازیکنان را به خدمت بگیرد یا در جذاب‌ترین رقابت‌ها شرکت کند؛ خصوصیاتی که هر نوجوان و کودکی را به سوی خود می‌کشاند.

 

بیشتر بخوانید: 19 ایده بازی با کودکانه در خانه

 

بازی تک نفره ps4

 

۱۳. بازی the last of us

بدون اغراق باید بگوییم  the last of us نمونه‌ای جذاب از یک بازی تک نفره پسرانه با چالش‌های متفاوت به شمار می‌رود. جریان این بازی بدین گونه‌ است که در شهری ناشناخته بیماری مبهم و کشنده‌ای منتشر می‌شود که بازیکن باید قهرمان داستان را از آن نجات دهد. این بازی تک نفره پسرانه ps4 ساعت‌های لذت‌بخشی را به بچه‌ها هدیه می‌دهد؛ در حالی که ممکن است داستان دراماتیک آن، بازیکنان را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

۱۴. بازی sunless skies

سانلس اسکایز با آن فضاسازی بی‌نظیری که دارد، بدون شک در زمره جذاب‌ترین بازی آنلاین تک نفره پسرانه قرار می‌گیرد. ترکیب سبک گوتیک با نقش‌آفرینی‌های دوره ویکتوریایی چشم بازیکنان را نوازش می‌دهد. داستان و چالش‌های مهیجی نیز در مسیر بازیکنان قرار دارد که باید به‌عنوان کاپیتان لوکوموتیو، آن‌ها را با موفقیت به سرانجام برسانند.

۱۵. بازی codex of victory

«قبل از آنکه نژاد انسان منقرض شود، آن را نجات دهید!» جمله‌ای که گیمرها را با هشدار وارد این بازی تک نفره پسرانه می‌کند. اینکه خود را برای مبارزه‌ها آماده کنند و قبل از حمله Augments ها، به تاکتیک‌های خاص خود بیندیشند. داستان جالب بر روی یک سرزمین سوررئال تفاوت این بازی را با سایر گیم‌ها رقم می‌زند.

 

به طور کلی بازی ها دخترانه و پسرانه ندارند، تنوع بازی هایی که دختران و پسران به صورت تکی می‌توانند انجام دهند بسیار است، برای آشنایی بیشتر با این گروه از بازی ها کلیک کنید: بهترین بازی های فکری تک نفره

 

نتیجه‌گیری

بازی‌ها اغلب هیچ‌گونه محدودیت جنسیتی ندارند. آنچه که ما در این مقاله شرح دادیم، نمونه‌هایی از بازی تک نفره پسرانه بودند که ممکن است دختران تمایل کمتری به آن‌ها نشان می‌دهند. این سرگرمی‌ها فارغ از هر نوع گذران اوقات فراغت، آموزش‌های بسیاری را به همراه دارند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید یا نصب هر بازی، حتماً به روحیات فرزندان خود توجه کنید.

5 دیدگاه برای “15 ایده بازی تک نفره پسرانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *