تولید پرچم با بهترین کیفیت در طهران پرچم

پرچم‌ها از جمله مهم‌ترین و اساسی‌ترین پیش‌نیازها و  متریال‌هایی هستند که در ادارات، سازمان‌ها، مراسمات، تشریفات، سالن‌های همایش و… مورداستفاده قرار می‌گیرد، در دسته‌بندی‌ها، ابعاد و رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند. البته که پرچم‌های تشریفاتی حوزه‌های استفاده وسیعی دارند که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. یکی از مهم‌ترین موضوعات به طبع قیمت پرچم است. بخصوص این که قرار بر این خواهد بود که این یک خرید سازمانی باشد و شرکت‌ها باید یا تعداد زیادی پرچم تهیه کنند و یا آن را معمولاً در ابعاد بزرگ سفارش دهند.
طهران پرچم تولیدی پرچم در تهران

 

معمولاً در بازار امکان خرید پرچم و انتخاب جنس پارچه، نوع دوخت و چاپ، رنگ ریشه، نوع پایه و … وجود دارد. در نتیجه بسیاری از فروشگاه‌ها به شما امکان سفارشی‌سازی می‌دهند. البته همیشه برای یک ارگان و سازمان خرید به‌صرفه یک یا تعداد زیادی پرچم اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. در نتیجه و در این شرایط گاه آبروی یک مجموعه در میان است و این خرید باید با حساسیت ویژه‌ای انجام شود.

معرفی خدمات چاپ پرچم مجموعه طهران پرچم

وب‌سایت طهران پرچم به‌عنوان یکی از اولین ارائه‌دهندگان خدمات خرید انواع پرچم آن هم به‌صورت اینترنتی سعی بر این دارد که در تمامی حوزه‌ها، محصولات خود را عرضه نموده و در کنار این فروش، آموزش‌های تصویری و ویدئویی لازم در خصوص نحوه نصب پرچم‌ها، تاریخچه و حوزه استفاده از آن‌ها و… را نیز در دسترس شما قرار می‌دهد. پیش‌ازاین که از خدمات سایت‌های خرید پرچم بهره‌مند شوید، پیشنهاد می‌کنیم یک آشنایی اجمالی با انواع پرچم موجود در بازار که توسط فروشگاه‌ها عرضه می‌شود اطلاعاتی کلی دریافت کنید.

پرچم‌ تشریفاتی (پرچم های ایستاده)

پرچم های ایستاده یا همان پرچم تشریفات ازمعمولا در اکثر شرکت ها و ادارات دولتی دیده می شوند، از طرفی از آن‌ها به‌ صورت نمادین برای نمایش دادن پرچم ملی کشور، تبلیغ برند تجاری، هویت سازمانی و… استفاده می‌کنند. البته امکان تولید و خرید این پرچم بر اساس رنگ و فرم نماد کشورها، پرچم‌های مذهبی و … نیز وجود دارد و تقریباً یک دسته‌بندی آزاد در بحث خرید انواع پرچم‌ها به‌حساب می‌آید.

پرچم اهتزاز

این پرچم نیز همان‌طور که از نامش مشخص است در محل‌های عبور و مرور پرترافیک نصب می‌شود و به طبع انتظار می‌رود از آن در حوزه‌های تبلیغاتی استفاده گردد. احتمالاً شما هم در خیابان‌ها، روگذرها، روی پل‌ها و دیگر نقاط با این نمونه از پرچم‌ها آشنا شده‌اید. از طرفی هم باید جلوه و جذابیت بصری و ظاهری خوبی داشته باشند و هم جنس آن‌ها به‌گونه‌ای باشد که در اثر برخورد باد و باران ازهم‌گسیخته نشوند.

پرچم مذهبی و سیاه

این مدل از پرچم‌ها نیز در بین مسلمانان مفهوم خاصی القا می‌کنند و بسیار هم قابل‌احترام هستند، در ابعاد و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و در حال حاضر طهران پرچم نیز به شما امکان خرید و سفارش اینترنتی این مدل‌ها را می‌دهد. مفهوم این رنگ پرچم بر پایه همان فرم عزا است و این که معمولاً رنگ سیاه آن در ایام شهادت ائمه و همین‌طور بزرگان دینی برافراشته می‌شود.

 

خرید پرچم محرم برای عزاداری مذهبی

 

با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم؛ پرچم های عزاداری به وفور در خیابان ها و مجالس مذهبی دیده می شود. طهران پرچم مرکز تولید پرچم محرم در تهران است. برای سفارش و اطلاع از قیمت پرچم های محرم ماه؛ تماس بگیرید.

پرچم‌های دستی کوچک

این پرچم‌ها نیز به‌اندازه یک ورق A4، گاه کوچک‌تر و گاه بزرگ‌تر با یک‌پایه طراحی می‌شوند و گزینه مناسب هم برای داخل سازمان‌ها برای قراردادن روی میز و هم در دست گرفتن در همایش‌ها و … است. البته که این پرچم‌ها عموماً در تعداد عمده عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها نیز انتظار می‌رود که ارزان‌تر از باقی نمونه‌های موجود در بازار باشد.

پرچم کشورها

پرچم ایران و یا دیگر کشورها که بنا به نیاز کنسولگری‌ها و مؤسسات خاص طراحی و تولید می‌شود تنوع ابعادی گوناگونی دارد و معمولاً قیمت‌گذاری آن نیز بر حسب همین اندازه و فریم، جنس پارچه و کیفیت تولید و نوع ساخت و متریال نهایی که برای این کار استفاده می‌شود مشخص خواهد شد. از طرفی این پرچم‌ها دارای یک‌پایه یا استند از جنس فلز و استیل هستند که انتظار می‌رود در ساخت آن‌ها نهایت دقت به کار گرفته شود. این پرچم‌ها باید با استانداردهای رسمی و جهانی ساخته شده باشند.

نکات مهم در تعیین قیمت انواع پرچم‌ها

زمانی که قصد خرید انواع پرچم را دارید، باید به چند موضوع اساسی دقت ویژه‌ای داشته باشید، اول این که برای ساخت آن از پارچه‌هایی با متریال‌های مختلف استفاده می‌شود که گاه برخی جنس پارچه‌ها، مقاومت لازم در مقابل نور خورشید، حرارت، تغییرات دمایی و برودت و… را ندارند. برخی از پارچه‌ها به‌درستی رنگ نمی‌شوند و ممکن است پس از مدتی رنگ پس دهند. به‌هرحال انتظار می‌رود که این پرچم‌ها در هر محیطی حتی فضای باز نصب شوند. ضمن این که دقت و تراکم رنگ نوشته‌ها و نمادهایی که روی این پرچم‌ها چاپ می‌شود باید نهایت کیفیت را داشته باشد.

(طهران پرچم تولیدکننده انواع پرچم ساحلی در سایز ها و مدل های متنوع)

 

پرچم ساحلی

 

جنس پایه‌ها نیز در مدل‌هایی که روی زمین به‌صورت استند نگه‌داری می‌شوند نیز متفاوت است. برخی از آن‌ها فلزی، برخی دیگر چوبی و مدل‌هایی نیز از آلیاژهای ضدزنگ هستند. در نتیجه اگر قصد خرید انواع پرچم در بازار ایران را دارید باید به این موضوع دقت ویژه‌ای داشته باشید. همین‌طور هرچه تعداد سفارش در بیشتر مجموعه‌های تولیدی بیشتر باشد، هزینه تولید نیز برای شما کم‌تر خواهد شد. در نتیجه در این مورد می‌توانید پیش از هر چیزی، با سازنده و تولیدکننده مشورت‌های لازم را به عمل‌آورید.

چگونه هوشمندانه خرید کنیم؟

یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین مواردی که باید در هنگام خرید و انتخاب پرچم به یاد داشته باشید، متریال و مواد اولیه‌ای است که برای ساخت این محصول مورداستفاده قرار می‌گیرد. اغلب مشتریان به دنبال خرید پرچم‌هایی با امکان شستشو و ثبات رنگ و جنس پارچه مناسب هستند، اما وقتی قیمت به آن‌ها پیشنهاد می‌شود ترجیح می‌دهند به سراغ مدل‌های کم‌کیفیت‌تر بروند.

موضوعی که از آن اطلاع ندارند این است که معمولاً پرچم‌هایی که خیلی ارزان در بازار عرضه می‌شوند، جنس پارچه خوبی ندارند، کیفیت چاپ و رنگشان مناسب نیست و در نهایت در طراحی و پرینت نقش روی آن‌ها  دقت لازم صورت نگرفته است. انواع پرچم رومیزی، اهتزاز، مدل‌های ایستاده و ریسه، در بازار تحت لیبل‌های مختلفی طراحی و عرضه می‌شوند.

مسئله‌ای که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند این است که این پرچم‌ها معمولاً (در مدل‌های ارزان‌قیمت) بیش از چند روز قابل‌استفاده نخواهند بود. اگر به دنبال خرید پرچم باکیفیت، مطمئن و ارزان هستید، پیشنهاد می‌کنیم جستجویی در اینترنت داشته باشید و ببینید آیا امکان خرید پرچم اینترنتی وجود دارد یا خیر! اگر این طول باشد شما می‌توانید جزئیات بیشتری از محصولات را بررسی و با اطمینان خاطر انتخاب نمایید.

طهران پرچم (/https://tehranparcham.com) بهترین ارائه دهنده خدمات چاپ پرچم در کشور با بالاترین کیفیت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *