چند دلیل برای نصب بازی گنشین ایمپکت

گنشین ایمپکت یک بازی آنلاین رایگان ARPG است که توسط شرکت بازی سازی miHoYo که یک مجموعه چینی فعال در حوزه تولید بازی‌های ویدیویی است، توسعه پیدا کرده است. جهان باز بودن این بازی در کنار امکان تجربه چند نفره و آنلاین باعث شده تا دست گیمرها به منظور تجربه این بازی باز باشد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در این بازی کارهای مختلفی را انجام دهند.

 

 

نکته جالبی که در مورد گنشین ایمپکت باید به آن توجه داشته باشید این است که این بازی زمانی که برای اولین بار روی گوشی‌های موبایل عرضه شد، به دلیل شباهت‌های بسیار زیادی که به بازی محبوب Breath of the Wild داشت، توانست محبوبیت فوق العاده ای پیدا کند. در این بین اگر همچنان برای نصب و تجربه این بازی شک دارید، با ما همراه باشید تا شما را با دلایل نصب این بازی آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های جذاب این بازی اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

فضا سازی خاص و انیمه ای

یکی از ویژگی‌های جذابی که بازی گنشین ایمپکت دارد، فضا سازی فوق العاده آن است. در واقع اتمسفر این بازی به نحوی است که بسیاری از طرفداران انیمه‌ها جذب این عنوان شده اند و این بازی فوق العاده را تجربه کرده اند. در کنار حس و حال انیمه ای، در بازی گنشین ایمپکت شاهد شخصیت‌های متنوع، داستان جذاب و گیم پلی درگیر کننده هستیم.

دنیای وسیع، متنوع و پر جزئیات

شاید برایتان عجیب باشد اما بازی گنشین ایمپکت با وجود این که بر روی گوشی‌های موبایل عرضه شده است، در این پلتفرم به شما مکانیک جهان باز را ارائه می‌دهد تا گیمرها بتوانند در دنیا این بازی غرق شوند.

در واقع گنشین ایمپکت تمرکز بسیار زیادی بر روی مکانیک جهان باز خود کرده است و در دنیا آن شاهد مناطق مختلفی هستیم که هر یک از این مناطق دارای هویت، تاریخ و فرهنگ منحصر به فردی هستند.

سازندگان بازی گنشین ایمپکت، دنیایی در این بازی به وجود آورده اند که Teyvat نام داشته و اتفاقات بازی در این جهان رخ می‌دهد. همچنین جهان بازی گنشین ایمپکت خود به هفت کشور مختلف تقسیم می‌شود که هر یک بر اساس عنصر خاص و توسط خدا جداگانه ای اداره می‌شود.

جهان باز بودن بازی گنشین ایمپکت به گیمرها این امکان را می‌دهد تا با کاوش در مناطق مختلف بازی، کاملاً در جهان گنشین ایمپکت غوطه ور شوید. اگر چه کاوش کامل تمامی مناطق بازی گنشین ایمپکت ممکن است بسیار طولانی باشد، با این حال، پس از رسیدن به اهداف خود در بازی، می‌توانید لحظات فوق العاده ای را تجربه کنید.

در کنار داستان‌های مختلفی که در هر نقطه از دنیا بازی گنشین ایمپکت وجود دارد، در نقشه این بازی شاهد پازل‌ها، گنج‌ها و چالش‌ها و… مختلف هستیم که هر یک از آن‌ها در سراسر جهان بازی پراکنده شده اند و شما می‌توانید با جستجو در این دنیا، آن‌ها را پیدا کرده و با استفاده از مهارت‌های خود به آیتم‌های خاص و منحصر به فردی دسترسی پیدا کنید.

در آخر نیز باید به این نکته توجه داشته باشید که بازی گنشین ایمپکت به صورت مداوم بروز رسانی می‌شود، با هر بار آپدیت دنیا این بازی به روز شده و در آن شاهد مناطق جدید و معماهایی روبرو خواهیم شد که قبلاً در دسترس نبود.

گرافیک جذاب و موسیقی متن فوق العاده

گنشین ایمپکت یک بازی با گرافیک جذاب و همچنین موسیقی متن فوق العاده است. در واقع این دو عامل در کنار هم باعث می‌شود تا بتوانید در هنگام تجربه بازی گنشین ایمپکت در اتمسفر فوق العاده آن قرار بگیرید و لحظات لذت بخشی را در این بازی تجربه کنید.

طراحی هنری این بازی به نحوی است که در آن می‌توانید محیط‌های مختلفی را مشاهده کنید. در کنار طراحی هر بخش، شاهد شخصیت‌ها و NPCهای مختلفی در دنیا بازی هستیم که هر یک از آن‌ها طراحی خاصی داشته و داستان هیجان انگیزی نیز دارند.

همچنین فضای پر جنب و جوش بازی گنشین ایمپکت با موسیقی متن آن مطابقت بسیار زیادی دارد. به دلیل موسیقی متن جذاب، بازیکنان بیشتر درگیر این بازی شده و لحظات جذابی را تجربه می‌کنند. همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که تنوع موسیقی متن بازی گنشین ایمپکت بالا است و به همین دلیل با ورود به یک منطقه جدید در بازی گنشین ایمپکت، می‌توانید موسیقی‌های جدیدی را بشنوید.

مبارزات درگیر کننده و اعتیاد آور

به صورت کلی گیم پلی و مکانیک‌های بازی گنشین ایمپکت را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش از گیم پلی بازی گنشین ایمپکت زمانی است که شما در جهان این بازی در حال اکتشاف و جستجو هستید، همچنین قسمت دیگر بازی گنشین ایمپکت مربوط به مبارزات با دشمنان است.

سیستم مبارزه ای که در بازی گنشین ایمپکت وجود دارد یکی از مهم‌ترین دلایلی است که باعث می‌شود تا گیمرها جذب این عنوان شوند. مکانیک‌های مبارزه ای اعتیاد آور این بازی در کنار سیستم Elemental Reaction باعث شده تا بتوانید مبارزات درگیر کننده ای در بازی گنشین ایمپکت را تجربه کنید.

اگر بخواهیم شما را با سیستم Elemental Reaction آشنا کنیم باید گفت که در بازی گنشین ایمپکت هر شخصیت به عنصر خاصی مرتبط است. عناصر داخل بازی شامل آب، باد، آتش، یخ، الکتریسیته و زمین می‌شود. در هنگام مبارزات شما می‌توانید با استفاده درست و منطقی از این عناصر آسیب بیشتری به دشمنان خود وارد کنید. به عنوان مثال شخصیت‌هایی که عنصر آن‌ها آب است در برابر دشمنان آتشی دست بالاتری دارند و آسیبی که به دشمنان وارد می‌کند را دو برابر می‌کند. با استفاده از این مکانیک شما می‌توانید به راحتی دشمنان خود را شکست دهید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که با هر آپدیت تلاش می‌شود تا بخش مبارزات در بازی گنشین ایمپکت آپدیت شود. به عنوان مثال در آپدیت‌های اخیر این بازی، عنصر جدیدی به نام دندرو اضافه شده است که یک عنصر گیاهی است.

شخصیت‌ها و آیتم‌های متنوع

آخرین دلیلی که باعث شده تا بازی گنشین ایمپکت محبوبیت فوق العاده ای در بین گیمرها پیدا کند، تنوع بالا شخصیت‌ها و آیتم‌ها در این بازی است. این تنوع بالا باعث می‌شود تا شما بتوانید در هنگام مبارزات از شخصیت‌ها و قدرت‌های مختلف آن‌ها استفاده کرده و همچنین در صورت نیاز بتوانید از آیتم‌ها و سلاح‌های مختلف داخل بازی گنشین ایمپکت استفاده کنید.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که برای آزاد کردن شخصیت و آیتم‌ها در بازی گنشین ایمپکت نیاز است تا مدت زمان طولانی را صرف کنید. با این حال اگر قصد دارید تا به سرعت به شخصیت‌ها و آیتم‌ها دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا اقدام به خرید کریستال گنشین کنید. با خرید این کریستال‌ها می‌توانید به راحتی در بازی گنشین ایمپکت پیشرفت کنید.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید به صورت مستقیم اقدام به خرید کریستال در بازی گنشین ایمپکت کنید. در چنین شرایطی نیاز است تا از طریق مجموعه‌های واسط اقدام به خرید این آیتم‌ها کنید.

حرف آخر

اگر به دنبال یک بازی جذاب بر روی گوشی‌های موبایل هستید، پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ بازی گنشین ایمپکت آمده و این عنوان جذاب را تجربه کنید. در این مطلب بررسی کردیم که چه مواردی باعث محبوبیت این بازی شده است و چرا باید اقدام به نصب این بازی کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *