محصولات آموزشی ویژه مدارس

محصولات ویژه مدارس از جمله محصولات آمادگی و کمک آموزشی هستند که با توجه به نیازهای آموزشی دانش آموزان و برنامه‌های مناسبتی مدارس توسط کادر آموزشی مدارس و دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. لذا تیم رایاد در راستای ارتقای کیفیت آموزش، دسترسی آسان دانش آموزان، اولیا و معلمین به امکانات آموزشی و دستیابی به فرصت  آموزش و یادگیری بهتر به معرفی و ارائه‌ی مجموعه‌ای از کارآمدترین محصولات گروه آموزشی پرداخته است.

اگر به دنبال آموزش موثر و یادگیری کامل دانش آموزان و فرزندان خود هستید، اهمیت استفاده از ابزارهای کمک آموزشی را نادیده نگیرید و با آگاهی و انتخاب درست محصولات آموزشی زمینه را برای رشد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان فراهم آورید.

کاربرگ دبستان

کاربرگ نشانه
خرید کاربرگ دبستان نشانه

یکی از ضروری ترین ابزارهای کمک آموزشی حال حاضر کاربرگ یا پیک آدینه می باشد و با توجه به کاربردی بودن کاربرگ و نتایج مثبت حاصل از آن، این محصول کمک آموزشی جایگاه و اهمیت ویژه‌ای در روند آموزش و یادگیری پیدا کرده است.

یکی از کاربردهای کاربرگ دبستان نشانه بهره‌گیری از آن به عنوان تکلیف خلاقانه برای دانش آموزان دبستانی می باشد ضمن آنکه یک روش فوق العاده برای جمع بندی و دوره‌ی مطالب درسی در طول یک هفته می باشد.

یکی از راه‌های موثر تثبیت مفاهیم درسی تکرار و تمرین مستمر محتوای آموزشی می باشد که علاوه‌ بر این زمینه را برای رفع اشکال و درک عمیق تر مطالب فراهم می سازد. لذا با بهره گیری از کاربرگ های مطابق با بودجه بندی و استانداردهای آموزشی می توان فرصت یادگیری بهتر و پیشرفت تحصیلی را برای دانش آموزان مهیا ساخت.

برای مشاهده و دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با کاربرگ دبستان نشانه بر روی باکس سبز رنگ کلیک نمایید.

خرید کاربرگ دبستان نشانه

سفرنامه (کتاب تابستان )

خرید سفرنامه نشانه

سفرنامه نشانه یک محصول کمک آموزشی ویژه دانش آموزان دبستانی می باشد که برای ایام تابستان آنها طراحی شده است. با توجه به طولانی بودن تعطیلات تابستانی امکان وقفه افتادن در روند آموزشی و فراموشی برخی از مطالب بسیار می باشد لذا کتاب تابستان یا همان سفرنامه نشانه یک فرصت ایده‌آل برای مرور و زنده نگه داشتن اطلاعات می باشد.

محتوای آموزشی سفرنامه مطابق با استانداردهای آموزشی بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر دوره‌ی مطالب سال گذشته به عنوان پیش مقدمه‌ای برای سال تحصیلی جدید تلقی می شود.

سفرنامه نشانه محتوای آموزشی سه درس مهم و پایه‌ای ( ریاضی، فارسی و علوم) هر مقطع را تقسیم بندی و جمع بندی نموده و در ده هفته ارائه می دهد. محتوای درسی در سفرنامه در قالب درسنامه، ارائه مثال و نکات مهم هر درس و نمونه سوالات می باشد که با بهره گیری از تجربیات معلمین توسط گروه آموزشی نشانه طراحی و عرضه شده است. 

برای خرید و دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با سفرنامه ( کتاب تابستان) بر روی باکس سبز رنگ کلیک نمایید.

چادر جشن تکلیف

چادر جشن تکلیف
خرید چادر جشن تکلیف

از جمله ملزومات ویژه مدارس دخترانه می توان به چادر جشن تکلیف اشاره کرد که به مناسبت جشن تکلیف و مکلف شدن دختران عزیز توسط کادر مدرسه و اولیا تهیه می شود.

جشن تکلیف از جمله خاطرات به یادماندنی دختران از دوران دبستان می باشد و یکی از یادگاری های این مناسبت چادر جشن تکلیف است، لذا والدین و کادر مدرسه تمام تلاش خود را می کنند که چادری با زیباترین مدل و با کیفیت ترین جنس را برای دختران خود خریداری نمایند.

برای مشاهده مدل‌های مختلف و خرید چادر جشن تکلیف بر روی باکس کلیک کنید.

خرید چادر جشن تکلیف

دفتر روزنگار ( دفتر رابط)

دفتر روزنگار
خرید دفتر روزنگار نشانه

دفتر روزنگار ( دفترچه دوستی) که به عنوان دفتر رابط نیز شناخته شده است، از جمله محصولات کاربردی مدارس به شمار می رود که بهترین راه برای برقراری ارتباطی هدفمند بین معلمین و اولیا می باشد.

یکی از کاربردهای دفتر روزنگار ثبت تکالیف روزانه توسط دانش آموز و ثبت موارد انضباطی، فعالیت های کلاسی، میزان پیشرفت تحصیلی و جدول تاخیر و غیبت دانش آموز توسط معلم می باشد.

داشتن دفترروزنگار بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که روند ارزیابی و بررسی عوامل مختلقی را که باید به صورت روزانه و یا مستمر توسط معلم، معاون مدرسه و اولیا بررسی شود را میسر می سازد. دفتر رابط ( روزنگار) این فرصت را به معلمین و اولیا می دهد تا به صورت ساختارمند و هدفمند کنترل شرایط و روند آموزش را در دست بگیرند.

برای آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر درباره‌ی روزنگار ( دفتر کاربرگ) بر روی باکس کلیک کنید.

خرید دفتر روزنگار نشانه

دفتر املا دبستان

دفتر املا نشانه

یکی از کاربردی ترین محصولات مدرسه دفترهای املا ویژه دانش آموزان دبستانی می باشد که نظم و ساختارمندی هدفمندی بین دانش آموزان ایجاد می کند. ضمن آنکه تصویر گری جذاب دفتر املا دبستان انگیزه دانش آموزان را برای زنگ املا بیشتر می کند.

کاربرد دیگر دفتر املا که بسیار حائز اهمیت می باشد امکاناتی است که دانش آموزان در کلاس نگارش و املا به طور یکسان از آن برخوردار هستند و فرصتی برای بروز تفاوت‌ها و امکانات فردی یکدیگر ندارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دفتر املا و نحوه خرید آن بر روی باکس کلیک کنید.

خرید دفتر املا دبستان

کارپوشه دبستان

کارپوشه دبستان نشانه

کارپوشه دبستان از دیگر محصولات کاربردی ویژه مدارس می باشد. پوشه کار امکان دسترسی آسان و سریع برگه ها را به معلمین و دانش آموزان می دهد. دانش آموزان برای نگه داری و آرشیو کردن نمونه سوالات درسی، جزوات و برگه‌های امتحانی و کارنامه‌های ماهانه خود می توانند از کارپوشه نشانه استفاده کنند. ضمن آنکه کارپوشه نشانه برای جدا کردن دروس از برگه های تمام گلاسه استفاده کرده و برای هر درس یک بخش را در نظر گرفته است.

علاوه بر این کارپوشه نشانه یک فضای مناسب را به منظور آرشیو کردن مجموعه نمونه سوالات و برگه‌های امتحانی، اسناد آموزشی و فعالیت های دانش آموزان در اختیار معلمین عزیز قرار می دهد.

برای دریافت جزئیات بیشتر و نحوه خرید کارپوشه دبستان نشانه بر روی باکس زیر کلیک کنید.

خرید کارپوشه دبستان نشانه

ارزشیابی توصیفی- عملکردی ( آزمون مداد کاغذی)

مجموعه آزمون کاغذ مدادی نشانه
خرید آزمون ارزشیابی توصیفی

آموزش کامل و موثر بدون ارزشیابی دانش آموزان اتفاق نخواهد افتاد، چرا که برگزاری آزمون های ارزیابی عملکرد ماهانه دانش آموزان یک بازخورد از میزان یادگیری، نقاط ضعف و قوت دانش آموزان به معلمین عزیز می دهد. چه بسا در همین راستا معلمین با توجه به نتیجه‌ای که از آزمون حاصل شده است متد و روند تدریس خود را تغییر دهند.

بنابراین می توان گفت آزمون مداد کاغذی نشانه، ارزشیابی توصیفی دانش آموزان یکی از ضروری ترین محصولات آموزشی می باشد که فرایند یادگیری را کامل می کند. برای هر پایه‌ی تحصیلی یک ارزشیابی توصیفی و عملکردی در نظر گرفته شده است که دارای 7 مرحله می باشد و کاملا مطابق با بودجه بندی و مطابق با استانداردهای آموزشی می باشد.

مجموعه آزمون مداد کتبی نشانه شامل انواع آزمون‌هایی با پاسخ های چند گزینه‌ای، کامل کردنی، جور کردنی، سوالات پاسخ کوتاه و تشریحی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه خرید مجموعه آزمون مداد کاغذی بر روی باکس سبز رنگ کلیک نمایید.

خرید آزمون ارزشیابی توصیفی

کتابچه وایت برد

کتابچه وایت بردی نشانه

کتابچه وایت بردی یکی از جذاب ترین محصولات آموزشی می باشد، این محصول کاملا به صورت هدفمند و مطابق با نیازهای آموزشی هر مقطع طراحی شده است. کتابچه وایت بردی نشانه ضمن اینکه فرصت تکرار و تمرین بیشتر مطالب درسی را به دانش آموزان می دهد، جنبه‌ی سرگرمی نیز دارد و باعث افزایش علاقه و انگیزه آنها به یادگیری می شود.

کتابچه وایت بردی یک ابزار بسیار کاربردی برای دانش آموزان دبستانی می باشد، در این کتابچه نکات و مباحث مهم دروس اصلی در قالب تمرین ارائه شده است. لذا دانش آموزان به دفعات می توانند تمرین ها را به شیوه‌های متعدد پاسخ دهند و از یادگیری لذت ببرند.

برای دریافت جزئیات بیشتر و نحوه خرید کتابچه وایت بردی نشانه بر روی باکس زیر کلیک نمایید.

خرید کتابچه وایت بردی