بهترین نرم افزارهای آموزش علوم ابتدایی

درس علوم دبستان یکی از مهمترنی دروس این دوره است در واقع کودکانی که بعدا به رشته‌های تجربی یا فیزیک و مانند این علاقمند می‌شوند از پایه با این درس به خوبی آشنا شده‌اند.  ایجاد علاقه به علوم در کودکان در این سن یکی از راه‌های پیشرفت در آینده آنان است. نرم افزارهای آموزش علوم ابتدایی یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد علاقه و یادگیری بهتر این درس توسط دانش‌آموزان است.  در این مطلب قصد داریم بهترین نرم افزارهای آموزش علوم ابتدایی را معرفی کنیم.

 

آموزش علوم ابتدایی با نرم افزار علوم ابتدایی فندق

 

علوم ابتدایی فندق تنها محصول موجود در بازار است که به طور ویژه فقط به درس علوم پرداخته است. علوم فندق با روش یادگیری معکوس درس علوم را برای کودکان شیرین‌تر کرده است. در این مجموعه شخصیت کارتونی به نام فندق با دانش‌آموزان همراه می‌شود، تا آزمایشات و مفاهیم علوم راه علاوه بر خواندن کودکان بتوانند لمس کنند.

علوم فندق برای پایه‌‌هابی اول تا ششم فیلم‌های آموزشی تهیه کرده است. علاوه بر این برای دانش‌آموزانی که کنجکاوی بیشتری دارند محصولات دیگری را تحت عنوان “آموزش تصویری علوم ابتدایی بدن انسان” و ” مجموعه فیلم های آموزشی علوم ایتدایی فندق” تهیه نموده است. همچنین”مجموعه فیلم های کوتاه آموزشی علوم ابتدایی فندق” شامل ۳۰۰ فیلم کوتاه ۱ تا ۵ دقیقه ای، بر اساس همه مفاهیم موجود در کتاب های درسی علوم ابتدایی در قالب ۴ دی وی دی محصول دیگر این گروه آموزشی است.

علوم ابتدایی فندق

 

خرید علوم فندق اطلاعات بیشتر

خرید علوم فندق اطلاعات بیشتر

 

آموزش علوم ابتدایی با فیلم‌های آموزشی لوح دانش

 

موسسه لوح دانش با سابقه بالا در ساخت و تهیه فیلم‌های آموزشی برای علوم ابتدایی فیلم‌های آموزشی تهیه کرده است. رویکرد آموزشی لوح دانش برخلاف علوم فندق بر پایه تدریس معلم است. معلم در این مجموعه آموزشی مانند کلاس درس تمام مباحث کتاب را تدریس می‌کند. ویژگی مهم محصولات لوح دانش به روز بودن این محصول و منطبق بر کتاب بودن آن است. لوح دانش درس علوم پایه‌های اول تا ششم دبستان را به صورت سی دی که قابلیت پخش در شبکه خانگی را دارند به بازار عرضه کرده است.

علوم لوح دانش

 

خرید لوح دانش خرید لوح دانش اطلاعات بیشتر اطلاعات بیشتر

 

آموزش علوم ابتدایی با نرم افزار کیف الکترونیک آریا

 

کیف الکترونیک آریا یکی از نرم افزارهای کاربردی برای آموزش علوم است. در این نرم افزار برخلاف محصولات معرفی شده تا کنون، تمام کتاب‌های درسی یک پایه در یک محصول جمع شده‌اند. درس علوم نیز یکی از دروس مهم در این نرم افزار است.این نرم‌افزار کاملا منطبق با کتاب درسی تهیه شده است، به همین دلیل به این بسته آموزشی کتاب الکترونیکی آریا نیز گفته می‌شود. در واقع هدف اصلی سازندگان این نرم‌افزار، جایگزینی کتاب الکترونیک با کتاب‌های کاغذی در مدارس ابتدایی و متوسطه اول است.

روند آموزشی در نرم‌افزارهای شرکت اریا بدین گونه‌است که متن تمامی کتب درسی، صفحه به صفحه، آورده شده است و قسمت‌های مختلف کتاب با روش های گوناگون آموزش داده شده است و سعی شده مفاهیم کتاب درسی با استفاده از صدا، آهنگ، بازی، فلش کارت، تور مجازی، تمرین‌های تصادفی، تدریس خصوصی و آزمون‌های متنوع به بچه‌ها آموزش داده شود. روش آموزش علوم نیز در این نرم افزار بر همین پایه است.

 

کیف الکترونیک آریا

 

خرید کیف الکترونیک آریا اطلاعات بیشتر

خرید کیف الکترونیک آریا اطلاعات بیشتر

آموزش علوم ابتدایی با دی‌وی‌دی های آموزشی رهپویان

 

دی وی دی های آموزشی رهپویان مانند لوح دانش بر پایه تدریس معلم هستند. این فیلم‌های آموزشی قابلیت پخش در شبکه نمایش خانگی را دارا هستند که برای بسیاری از کاربران این یک ویژگی بسیار مهم تلقی می‌شود. اکثر معلمانی که مدرس دی‌وی‌دی های آموزشی رهپویان هستند خود مولف کتاب‌های آموزشی هستند و این امر باعث می‌شود که تسلط بیشتری روی مباخث درسی داشته باشند. حل تمرینات کتاب، آموزش خط به خط کتاب درسی، یادگیری روش تست‌زنی، تدریس مفهومی از دیگر ویژگی‌های محصولات رهپویان است. رهپویان نیز درس علوم را به صورت سی‌دی جداگانه هر پایه به بازار عرضه کرده است.

علوم ابتدایی رهپویان

 

خرید DVD رهپویان اطلاعات بیشتر

خرید فیم های رهپویان اطلاعات بیشتر

 

آموزش علوم ابتدایی با نرم افزار میشا و کوشا

 

میشا و کوشا یکی از نرم افزارهای آموزشی است که به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد خود توانسته محبوبیت زیادی را بین کاربران کسب کند. در این نرم افزار خبری از تدریس معلم نیست و تمامی مفاهیم با استفاده از فیلم آموزشی مرتبط با درس، مثال های متنوع، بازی های آموزشی، ، انیمیشن های جذاب و … آموزش داده شده است. این نرم افزار نیز همه دروس یک پایه را در یک سی دی به بازار عرضه کرده است.

در نرم افزار میشا و کوشا نیز به درس علوم ابتدایی برای آموزش نگاه ویژه‌ای شده است. استفاده از انواع بخش‌های آموزشی شامل فیلم ، انیمیشن و آزمایشگاه مجازی برای درک بهتر درس علوم و استفاده از فلش کارت جهت بادگیری بهتر مطالب علوم از ویژگی‌های مهم علوم میشا و کوشا است.

 

علوم میشا و کوشا

 

اطلاعات بیشتر خرید میشا و کوشا

خرید میشا و کوشا اطلاعات بیشتر

 

آموزش علوم ابتدایی با نرم افزار مداد

 

آخرین نرم افزار برای معرفی در این دسته نرم افزار مداد است. نرم افزار مداد نیز کلیه دروس هر پایه را در یک دی‌وی‌دی تهیه کرده است. نرم افزار مداد برای آموزش از همه جنبه‌های امکانات برای آموزش دروس استفاده کرده است. استفاده از تدریس معلم، انیمیشن، بازی و دهها امکانات دیگر همگی برای آموزش در کنار یکدیگر بسیج شده‌اند.

علوم ابتدایی در نرم افزار مداد بر پایه تدریس معلم، انجام آزمایشات، استفاده از عکس و فیلم به صورت توامان انجام می‌شود.

 

علوم ابتدایی نرم افزار مداد

 

اطلاعات بیشتر خرید نرم افزار مداد

خرید نرم افزار مداد اطلاعات بیشتر

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod. Consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *