نشر نشانه آموز

نشر نشانه آموز (گروه آموزشی نشانه)

ما آموزش درست و بهنگام را “نشانه” رفته‌ایم.

با پیشرفت تکنولوژی در سال هاي اخير، بسیاری از مدارس تغییرات عمده‌ای در روش های آموزشی خود  اعمال کرده اند و استفاده از فناوري هاي نوين آموزشي در فرآيند تدريس به شدت در حال گسترش است.

 در همین راستا گروه آموزشی نشانه با بهره جستن از آخرین الگوها و روش های آموزشی و پژوهشی ایران و سایر کشورها سعی کرده است، محصولاتی کاربردی و اثر بخش ارائه کند و نقشی هر چند کوچک در پشتیبانی آموزش مدارس داشته باشد.

نشانه، همدل و همراه با مدرسه معنا پیدا می کند و هر تغییر و پیشرفتی را تنها از طریق کانون اصلی آموزش یعنی مدرسه بایسته و امکان پذیر می داند و محصولات آموزشی خود را با نوآوری و خلاقیت و کاهش هزینه ها عرضه می نماید.

مهم ترین محصولات نشر نشانه آموز یا همان گروه آموزشی نشانه عبارت است از:

 

1. کاربرگ دبستان نشانه (پیک آدینه)

کاربرگ یا پیک آدینه را به شکل ساده میتوان تعدادی نمونه سوال از مباحث درسی که در همان هفته تدریس شده است، تعریف کرد.

پس از مصوب شدن تعطیلی مدارس در روزهای پنج شنبه و حجم زیاد کاری که طرح سوال از مدارس می‌گرفت، بسیاری ترجیح دادند برای بهره وری بهینه از تعطیلات آخر هفته از کاربرگ های موجود در بازار استفاده کنند.

از همین رو نشر نشانه آموز اقدام به طراحی کاربرگ ابتدایی نمود. تناسب با بودجه بندی آموزش و پروش، سهولت استفاده، جذابیت بصری و رنگ بندی مناسب از مهم ترین ویژگی‌های کاربرگ ابتدایی نشانه است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه “کاربرگ ابتدایی” مراجعه کنید و سپس برای خرید تصمیم بگیرید.

کاربرگ دبستان نشانه

2. دفتر روزنگار مدرسه( دفترچه رابط)

دفتر روزنگار نشانه

دفتر روزنگار یا همان دفترچه رابط، دفترچه کوچکی است که روزهای مختلف هفته به همراه تاریخ آن روز در آن درج شده و محلی برای نوشتن موارد مختلف در آن تعبیه شده است و به وسیله آن خانواده و مدرسه می توانند به صورت روزانه با هم تعامل داشته باشند.

طراحی روی جلد دفترچه، طراحی داخلی دفتر رابط، قطع و نوع صحافی دفترچه، محل های تعبیه شده و جداول کاربردی درون دفتر  از موارد مهمی هستند که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

اگر میخواهید در رابطه با دفتر روزنگار اطلاعات بیشتری به دست آمورید به صفحه ” دفتر روزنگار ( دفتر رابط مدرسه ) ” مراجعه کنید.

3. کارپوشه ابتدایی

پوشه کار دبستان یا همان کارپوشه ابزاری است که در ارزشیابی کیفی – توصیفی به کمک دانش آموزان و مدارس می‌آید و به وسیله آن دانش آموز می‌تواند مستندات تمام فعالیت های خود را  در یک جا نگهداری کند و سپس با کنار هم گذاشتن این مستندات به نقاط قوت و ضعف خود پی میبرد.

البته کارپوشه فقط مخصوص دانش آموزان نیست و معلم ها نیز می‌توانند از این وسیله کاربردی بهره ببرند و برگه ها و سندهای مهم خود را در آن نگهداری کنند.

اگر تمایل به خرید کارپوشه دارید و یا می‌خواهید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید به برگه  ” پوشه کار دبستان (کارپوشه) ” رجوع کنید.

کارپوشه ابتدایی نشانه

4. دفتر املا ابتدایی

دفتر املا نشانه

 یکی از دفتر هایی که معمولا دانش آموزان مقطع ابتدایی و علی الخصوص پایه های اول و دوم و سوم از آن استفاده میکنند دفتر املا است. دانش آموزان در این سنین نسبت به لوازم التحریر و دفاتر خود حساسیت بیشتری دارند و هرچقدر حذابیت بصری این وسایل بیشتر باشد، تمایل دانش آموز به تحصیل بیشتز می‌شود.

دفتر املا خوب و جذاب می‌تواند اشتیاق دانش آموز به نوشتن املا را دوچندان کند. طراحی جلد، فاصله خطوط، تعداد برگه، محل تاریخ، شماره املا، محل نمره و … از ویژگی های دفتر املا مناسب به شمار می‌رود.

اطلاعات بیشتر در این رابطه را در صفحه ” دفتر املا دبستان ” مطالعه کنید.

5. کتاب سفرنامه

تعطیلات تابستان و فاصله‌ سه‌چهار ماهه‌ای که بین سال‌های تحصیلی وجود دارد، یکی از معضلاتی است که مدارس با آن مواجه هستند و باعث ‌می‌شود حجم زیادی از مفاهیم درسی به دست فراموشی سپرده شود. برای حل این مشکل نشرنشانه یک بسته جذاب به نام سفرنامه تدارک دیده است.

هدف اصلی این محصول، مرور مهم ترین مفاهیم درسی است که دانش‌آموز در سال قبل آن‌را آموخته و در سال تحصیلی جدید به‌آن نیاز دارد.

قیمت ارزان، جذابیت‌های بصری فراوان، محتوای غنی و پرداختن به مهم‌ترین مفاهیم سه درس اصلی ابتدایی، یعنی ریاضی، علوم و فارسی از ویژگی‌های اصلی سفرنامه نشانه است.

البته این محصول ویژگی‌های زیاد دیگری هم دارد که می‌توانید آنرا در برگه ” سفرنامه؛ بهترین شیوه مرور دروس ابتدایی در تعطیلات تابستان ” مطالعه کنید.

سفرنامه تابستانه نشانه

6. ارزشیابی توصیفی؛ آزمون مداد کاغذی و آزمون عملکردی

آزمون ارزشیابی نشانه

به طور کلی ارزیابی کودکان در دوه دبستان به صورت توصیفی شده است. اصلی ترین هدف ارزشیابی توصیفی افزایش تعامل بین معلم و دانش‌آموز است. در این نوع ارزیابی دانش‌آموزان کمتر دچار اضطراب می‌شوند به همین دلیل به طور بهتر و عمیق‌‌تری به استعدادها و توانایی خودشان پی می‌برند. بسته آزمون ارزشیابی نشانه برای همین طراحی شده است.

آزمون ارزشیابی نشانه برای هر ماه تحصیلی دو آزمون را در نظر گرفته است. این آزمون ها در همه‌ی پایه‌های دبستان و برای همه‌ی دروس اصلی است.

اطلاعات بیشتر در این رابطه را در صفحه ” ارزشیابی توصیفی؛ آزمون مداد کاغذی و آزمون عملکردی” مطالعه کنید.

7.کتابچه وایت بردی نشانه

دادن کادوی مناسب به کودکان که هم کودک از آن لذت ببرد و هم بار آموزشی داشته باشد شاید مشکل به نظر برسد. والدین معمولا علاقه دارند که برای کودکانشان سرگرمی های آموزشی تهیه کنند.

کتابچه وایت بردی، یکی از این گزینه‌های مناسب برای کادو دادن به کودکان است. در این محصول، صفحات پر تکرار و مهم کتاب درسی که دانش آموز در طول سال تحصیلی با آن درگیر است، آورده شده و دانش آموز می‌تواند با ماژیک روی این صفحات وایت بردی بارها و بارها مثال‌های مختلف را تمرین کند. ا

این کتابچه برای تمامی پایه‌های ابتدایی است و مهم ترین مطالب هر درس را در آن وجود دارد که کودکان می‌توانند همراه بازی با دفترچه آموزش نیز ببینند.

البته این محصول ویژگی‌های زیاد دیگری هم دارد که می‌توانید آنرا در برگه ” کتابچه وایت بردی” مطالعه کنید.

دفترچه وایت بردی

7 دیدگاه برای “نشر نشانه آموز

  1. محمد ملک پور گفته:

    سلام پاسخنامه کاربرگ های هفتگی پایه پنجم رو دانلود می کنم رمز عبور می خواهد لطفا راهنمایی کنید

    • پشتیبان رایاد گفته:

      سلام دوست عزیز

      به غیر از پایه پیش دبستانی و اول برای ما بقیه پایه ها تا هفته 16 پاسخنامه موجود هست .
      برای دریافت اطلاعات بیشتر در واتساپ به شماره 09107761132 پیام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *