چراغ خیابانی ال ای دی 70 درصد کاهش مصرف انرژی

چکیده : چراغ خیابانی ال ای دی یکی از المان های مهم در روشنایی شهری می باشد که راندمان بالایی داشته و مصرف انرژی آن بسیار کم است.

چراغ خیابانی ال ای دی یکی از موارد مهم و کاربردی است که این روزها برای روشن نمودن معابر و خیابان ها استفاده می شود. در واقع می توان بیان نمود که در زندگی شهری روشنایی خیابان ها در شب اهمیت بسیاری دارد تا از ارتکاب به جرم و جنایت و تصادفات رانندگی جلوگیری شود. بسیاری از کشورهای پیشرفته هم اکنون برای معابر و خیابان های خود از چراغ خیابانی ال ای دی استفاده می نمایند. زیرا این چراغ ها از لحاظ مصرف انرژی بسیار بهینه تر از موارد قبلی می باشند و نور خوبی را فراهم می آورند.

چرا باید از چراغ خیابانی ال ای دی استفاده شود؟

نمی توان منکر این موضوع شد که چراغ های خیابانی سنتی دیگر پاسخگوی نیاز شهروندان و افراد نمی باشند. از همین رو در بحث نورپردازی باید به دنبال چراغ هایی بود که مصرف برق زیادی نداشته باشند و همچنین طول عمر آنها مناسب باشد. زیرا نمی توان این چراغ ها را به صورت مداوم تعمیر یا تعویض نمود. در همین راستا، اثبات شده است که چراغ خیابانی ال ای دی می تواند تا 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و روشنایی مناسبی را فراهم آورد.

 

خرید چراغ خیابانی ال ای دی از فروشگاه روشنایی مشاری

استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی در معابر شهری

در ادامه می توانید برخی از مزیت های چراغ خیابانی ال ای دی را مطالعه نمایید:

استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی بسیار مقرون به صرفه می باشد:

همواره باید در نظر داشته باشید که روشنایی معابر و خیابان ها هزینه زیادی برای شهرداری ها ایجاد می نماید. اما چراغ خیابانی ال ای دی به راحتی می تواند این هزینه ها را جبران نماید. زیرا طول عمر چراغ های فوق بسیار زیاد بوده و هزینه کمی بابت تعمیر و نگهداری آنها باید پرداخت نمود. تحقیقات نشان داده اند که عمر چراغ های ال ای دی 4 برابر چراغ های سنتی می باشد. از سوی دیگر مصرف انرژی آنها بسیار کم است. همین امر نظر مثبت دوستداران محیط زیست را به خود جلب نموده است.

هزینه کابل کشی این چراغ ها بسیار کم می باشد:

در خصوص خرید چراغ خیابانی ال ای دی باید این مورد را بدانید، که چون مصرف انرژی کمی دارند از همین رو ضخامت کابل های مورد استفاده آنها نیز کمتر می باشد. این مورد در هزینه های کابل کشی بسیار صرفه جویی می کند. این موضوع یکی از محدودیت های بزرگی است که اغلب پروژه های شهری با آن روبرو می باشند. لذا می توان نتیجه گرفت که چراغ های فوق هزینه های مربوط به اجرای پروژه ها را بسیار کاهش می دهند.

تقاضا برای چراغ های خیابانی ال ای دی بسیار زیاد است:

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، می توان نتیجه گرفت که استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی، هزینه ها را بسیار کاهش می دهد. از همین رو میزان تقاضا در جهان برای خرید این چراغ ها بسیار زیاد است. هر اندازه تقاضا بالاتر رود؛ تولید بیشتر و هزینه تمام شده کمتر می شود. از همین رو در رقابت با سایر چراغ های سنتی، چراغ های LED به جایگاه برتری دست می یابند.

 

مزایای چراغ خیابانی ال ای دی - فروشگاه مشاری

آشنایی با مزایای چراغ خیابانی ال ای دی

 

سرعت روشن شدن چراغ خیابانی ال ای دی بسیار زیاد است.

در قدیم برای روشنایی خیابان ها از چراغ های متال هالید استفاده می شد که یک عیب بزرگ داشتند. این چراغ ها چون برای روشنایی نیاز به گرمایش گاز داشتند لذا زمان زیادی می بایست صرف می شد تا گاز داخل چراغ به صورت کامل یونیزه شود و موجب روشنایی گردد. از همین رو بین 5 تا 10 دقیقه زمان نیاز بود. این پروسه در چراغ های ال ای دی وجود ندارد و سریع روشن می شوند. از سوی دیگر باید در نظر داشته باشید که چراغ های فوق گرمای کمتری نسبت به سایر چراغ ها ایجاد می نمایند و این مورد برای محیط زیست بسیار عالی است. همچنین باید در نظر داشته باشید که در چراغ خیابانی ال ای دی شما می توانید به راحتی زاویه تابش را تغییر دهید و نور را روی سطح مد نظر متمرکز نمایید.

چراغ خیابانی ال ای دی می تواند هوشمند باشد:

استفاده از تکنولوژی روز در ساخت چراغ خیابانی ال ای دی موجب شده است که این چراغ ها امروزه عملکرد هوشمندی از خود ارائه دهند. اگر شما بتوانید شار نوری چراغ ها را کنترل نمایید، قادر خواهید بود در استفاده کمتر از انرژی تاثیر بسزایی داشته باشید. برای این کار باید بتوان ال ای دی های بکار رفته در این چراغ ها را توسط مرکز، کنترل نمود. در این صورت می توان نوع رنگ چراغ، میزان تابش نور، زمان خاموش شدن چراغ و مواردی از این قبیل را بررسی کرد.

چراغ های خیابانی ال ای دی گرمای بسیار کمی ایجاد می نمایند:

به جرات می توان بیان نمود که این موضوع یکی از دلایل اصلی استفاده از چراغ خیابانی ال ای دی است. چراغ های سنتی که برای روشن نمودن خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند تاثیر بسیار زیادی روی گرم شدن کره زمین داشته باشند. اما در مقابل چراغ های ال ای دی، گرمای بسیار کمی تولید می نمایند و راندمان بالاتری دارند. از همین رو می توان بیان نمود که آنها می توانند گرمای تولید شده توسط چراغ های سنتی را تا ¼ کاهش دهند.

 

 

 

خرید چراغ های خیابانی از فروشگاه معتبر - فروشگاه مشاری

خرید چراغ خیابانی ال ای دی از فروشگاه های معتبر

 

با در نظر گرفتن تمام این موارد می توان بیان نمود که چراغ خیابانی ال ای دی یک گزینه بسیار کارآمد برای روشنایی شهری می باشد.

تهیه چراغ خیابانی ال ای دی:

چراغ خیابانی ال ای دی یک تکنولوژی به نسبت جدید می باشد که این روز ها می توانید از آن برای روشنایی معابر استفاده نمایید. اما قیمت این چراغ ها در بازار بسیار متفاوت است. فروشگاه روشنایی مشاری که بیش از نیم قرن سابقه در حوزه فروش لوازم روشنایی دارد، می تواند انواع محصولات با کیفیت و چراغ های ال ای دی گارانتی دار را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. این فروشگاه با انواع نهاد های دولتی و خصوصی فعالیت می نماید. از همین رو حضور پررنگی در فعالیت های برق و روشنایی ایران دارد.

شماره تماس فروشگاه روشنایی مشاری :  33905454-021

شماره موبایل و واتساپ : 09021844949

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *