آفر تور باتومی لحظه آخر ویژه تابستان 1401

می خواهید سفری ارزان به شهری اروپایی داشته باشید؟ می خواهید تابستان خود را در سواحل زیبای یک کشو اوراسیایی بگذرانید؟ قطعا تور باتومی لحظه آخر می توانید یکی از گزینه های جذاب پیش روی شما عزیزان گردشگر باشد. شب های زنده، سواحل زیبا و … تنها جزئی از جاذبه های گردشگری این شهر بندری و تفریحی است. با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد آفرهای جذاب تور باتومی لحظه آخر مطلع شوید.

 

آفر تور باتومی لحظه آخر ویژه تابستان 1401

لحظه آخر مرجع بهترین تورهای باتومی گرجستان

وبسایت لحظه آخر با گرد هم آوردن برترین کارگزارها و آژانس های مسافرتی ارائه دهنده تور لحظه آخری گرجستان و علی الخصوص شهر باتومی، امکان مقایسه قیمت تورهای متنوع آژانس های مختلف را خدمت کاربران خود فراهم اورده است تا این عزیزا گردشگر علاقمند به تور های خارجی بتوانند بهترین و مناسب ترین تور خارجی را برای خودشان و همراهان عزیزشان تهیه کنند و از تجربه سفری لذت بخش برای خودشان لذت ببرند.

 

به چه روش هایی می توان به باتومی گرجستان سفر کرد؟

اگر بار اولی است که می خواهید به گرجستان سفر کنید، شاید تصور کنید که تنها راه سفر به گرجستان راه هوایی است. اما باید بگوییم که دو روش غیر از پرواز با هواپیما نیز وجود دارد. که در ادامه به ان ها می پردازیم:

  • سفر زمینی با اتوبوس

شما گردشگران تور باتومی لحظه آخر می توانید با استفاده از اتوبوس از شهرهایی همچون تهران و تبریز، تورهای زمینی گرجستان را تهیه نمایید. البته در نظر داشته باشید که برای سفر به باتومی به صورت زمینی ابتدا از کشور ترکیه گذر خواهید کرد و سپس ابتدا به تفلیس خواهید رسید و بعد از آن نیز به باتومی خواهید رسید که البته احتمالا با خستگی راه همراه خواهد بود بهمین خاطر پیشنهاد ما همان پرواز هوایی خواهد بود.

 

سفر زمینی با اتوبوس به باتومی

 

  • سفر زمینی با ماشین شخصی

بله درست خواندید! شما می توانید با ماشین شخصی خود نیز به گرجستان سفر کنید اما در نظر داشته باشید که این سفر آن چنان مقرون به صرفه نیست علاوه بر خستگی راه شما باید مدارک زیر را نیز تهیه کنید:

  • پلاک بین المللی
  • گواهینامه بین المللی یک ساله
  • دفترچه مالکیت یا کارت مالکیت خودرو
  • برچسب IR دائمی
  • کاپوتاژ و گمرک
  • بیمه 10 روزه ماشین: بسته به شرکت بیمه متفاوت
  • تفاوت هزینه بنزین
  • عوارض خروج از کشور

نکته: مسافت زمینی تهران تا گرجستان حدود 1120 کیلومتر است که پیمودن آن حدودا 26 ساعت زمان خواهد برد.

 

آیا سفر به باتومی گرجستان ویزا می‌خواهد؟

آیا سفر به باتومی گرجستان ویزا می‌خواهد؟

طبق توافقی که چند سال پیش میان مسئولان ایران و گرجستان شکل گرفت، گردشگران ایرانی که قصد سفر تفریحی و توریستی به گرجستان را دارند، می توانند بدون اخذ روادید و یا همان ویزای گرجستان به این کشور ارزان اروپایی سفر کنند و تجربه سفری لذت بخش را ر تاریخچه سفرهای خارجی خود قرار دهند. طبق این توافق همچنین شهروندان گرجی که بخواهند برای سفر گردشگری وارد کشور ما شوند، می توانند آن ها هم بدون اخذ ویزای کشور ما، وارد ایران شوند و از جاهای دیدنی ایران عزیزمان دیدن کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *