آموزش نصب نرم افزار کیف آریا

کیف الکترونیک آریا یکی از محبوب ترین نرم افزارهای آموزشی در بین دانش‌آموزان و معلمان است. نرم افزار آریا جدیدترین آپدیت خود را امسال منتشر کرده است و بسیاری از کاربران با نحوه نصب و استفاده از این نرم افزار آشنایی ندارند. در این مقاله آموزش نصب گام به گام نرم افزار آریا را به همراه تصویر برای شما قرار دادیم، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

 

نحوه نصب کیف الکترونیک آریا

بعد از قرار دادن دی وی دی آریا درون کامپیوتر و یا لپ تاپ و انتخاب مسیر نصب، دی وی دی را روی دستگاهتان نصب و بعد برنامه را  باز کنید.

 

‎گام اول: اضافه کردن دروس

بعد از باز کردن برنامه، صفحه اصلی رو به روی شما قرار می‌گیرد.  هنگامی که برای بار اول وارد نرم افزار می‌شوید باید کتاب‌های آن مقطع را نصب کنید.

 

 

جهت افزودن کتاب های مورد نظر خود، بعد از انتخاب کتاب های مورد نظر روی دکمه افزودن کلیک کنید.

 

گام دوم: فعال سازی نرم افزار کیف آریا

جهت بهره‌گیری از کلیه امکانات نرم افزار نظیر دریافت بروز رسانی، مشاهده کلیه اجزای آموزشی، مشاهده آزمون‌ها و… شما می‌بایست مراحل فعال سازی را به پایان برسانید. برای فعال سازی ابتدا یکی از کتاب‌ها را انتخاب و روی آن کلیک کنید. بعد از کلیک با پنجره زیر رو به رو خواهید شد.

 

 

جهت شروع فرایند فعال سازی روی دکمه شروع فعال سازی کلیک کنید. بعد از کلیک روی این دکمه صفحه دیگری روبروی شما قرار می‌گیرد که باید کد درج شده روی کارت داخل پک دی وی دی را در کادرش وارد کنید.

 

 

بعد از  تایید کد پنجره دیگری رو به روی شما قرار می‌گیرد. در صفحه مقابل 4 راه فعال سازی به شما ارائه می‌شود که شما می‌توانید از هر کدام که در دسترس شما قرار دارد برای فعال سازی نرم افزار اقدام کنید.

 

 

گزینه اول از طریق اینترنت است که در صورتی که شما به اینترنت متصل باشید نرم افزار به صورت خودکار برای شما فعال می‌شود.

گزینه دوم که انتخاب ساده تری است از طریق پیام کوتاه است. در این گزینه در صورتی که به تلفن همراه دسترسی دارید می‌توانید از طریق ارسال پیامک کد فعال سازی را دریافت کنید.

‎گزینه سوم دریافت کد از طریق ورود به وب سایت آریا و دریافت کد از درون سایت است.

و گزینه آخر استفاده از کدUssd است که فقط مخصوص برای مشترکین همراه اول است.

 

ما در این قسمت روش پیامکی را انتخاب کردیم. بعد از باز کردن این قسمت کد 16 رقمی نمایش داده شده را باید به شماره 1000005 (یک 5 تا صفر پنج) ارسال کنید. بعد از چند ثانیه کد فعال سازی به شماره شما ارسال می‌شود. کد را در کادر مشخص شده وارد می‌کنید و دکمه اینتر را می‌زنید. نرم افزار اکنون برای شما فعال شده است.

 

 

نکته مهم که باید دقت داشته باشید روی هر دستگاه فقط امکان نصب یک نرم افزار وجود دارد. همچنین برای نصب نرم افزار آریا روی موبایل بعد از دانلود برنامه از وب سایت آریا یا کافه بازار از QR code روی کارت داخل جعبه میتوانید برنامه را راه اندازی کنید.

48 دیدگاه برای “آموزش نصب نرم افزار کیف آریا

    • پشتیبان رایاد گفته:

      سلام دوست عزیز

      سی دی کیف اریا دیگه تولید نمیشه، فقط به صورت نسخه تحت وب قابل استفاده است که دیگه نیازی به نصب کردن نداره .

  1. معلم پایه ی پنجم گفته:

    سلام من اصلا منمیتونم اپلیکیشین کیف اریا رو نصب کنم و میخوام از توی لب تاپم نصب کنم چون با این اموزش میدم و توی گوشیم دارم ولی اینجا نمیشه نمیدونم چرا
    لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم………………**********

    • پشتیبان رایاد گفته:

      سلام دوست عزیز

      نسخه جدید کیف آریا به صورت تحت وب مورد استفاده میگیره و نیازی به نصب نداره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *