معرفی بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران از سطح مبتدی تا پیشرفته

چکیده : آیلتس چیست و بهترین آموزش آیلتس ایران برای سطوح مخلتف را از کجا دانلود و خرید کنیم تا نمره بالای 7 در IELTS بگیریم

در سال‌های گذشته پکیح‌های آموزش آیلتس زیادی منتشر شده است که متأسفانه از کیفیت و  قیمت مناسبی برخوردار نیستند. به دلیل شرایط اقتصادی کشور، خیلی‌ها در فکر مهاجرت هستند و به نظر میرسد در همین راستا، اساتید آیلتس به دنبال کسب درآمدند. برای کم کردن دغدغه‌های شما، تصمیم گرفتیم بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران را معرفی کنیم، تا قدمی هر چند کوچک در جهت پیشبرد سطح زبان انگلیسی شما و روند مهاجرتی‌تون برداریم.

 

معرفی بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران از سطح مبتدی تا پیشرفته

آزمون آیلتس چیست؟

امتحان آیلتس متشکل از چهار مهارت ریدینگ، لیسنینگ، اسپیکینگ و رایتینگ است و در دو نوع آکادمیک و جنرال برگذار می‌شود. آزمون آکادمیک آیلتس برای افرادی است که می‌خواهند مهاجرت تحصیلی بکنند یا برای آزمون دکترا آماده می‌شوند و همچنین ماژول جنرال برای افرادی است که می‌خواهند مهاجرت کاری داشته باشند. آزمون آیلتس در دو نوع کامپیوتری و کاغذی برگذار می‌شود. این آزمون محبوب‌ترین امتحان بین‌المللی ایران است چراکه در داخل ایران زیر نظر سازمان سنجش برگذار می‌شود و شرکت کردن در آن آسان است.

سیستم نمره‌دهی آزمون آیلتس چگونه است؟

نمرات آزمون آیلتس از 1 تا 9 است و هر چقدر نمره شما بالاتر باشد، سطح زبان انگلیسی بهتری دارید. معمولا نمره 7 ایده‌ال‌ترین امتیازی است که یک فرد می‌تواند بگیرید تا مهاجرت تحصیلی یا کاری داشته باشد. دقت کنید که حتی بهترین معلم آیلتس هم نمره‌ای حدود 8 می‌‌گیرد. پس در برنامه‌ریزی آیلتس، حتماً واقع‌بین باشید و گول تبلیغات رو نخورید.

معرفی بهترین منابع آیلتس 

در سال‌های اخیر منابع فراونی در زمینه آیلتس منتشر شده است. منابع مختلفی مثل ویدیو، pdf، کتاب، پادکست، وب‌سایت و پکیج آیلتس در مغازه‌ها و اینترنت در دسترس است. تک تک این منابع می‌تواند سرنوشت و مسیر شما را در آزمون آیلتس تغییر دهد. از جمله بهترین منابع آیلتس در زیر لیست شده است:

  • کتاب mindset for IELTS
  • پکیج آیلتس سایمون
  • کتاب کمبریج آیلتس 
  • سایت خانم Liz
  • کتاب لغات ضروری آیلتس

اما متأسفانه، گستردگی منابع آیلتس بیشتر زبان‌آموزان را سرگردان کرده است و آنها هنوز نتیجه دلخواه خود را نگرفته‌اند. با اینکه روزی 4 الی 6 ساعت وقت صرف مطالعه این منابع می‌کنند، نمره مورد انتظارشان را نگرفته‌اند. از تفریح و سرگرمی، دوستان و آشنایان خود می‌زنند، اما باز هم چیزی عایدشان نمی‌شود.

برای اینکه از سردرگمی نجات پیدا کنید، باید از بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران بهره ببرید. سایت Zandi English یکی بهترین و معتبرترین پکیج‌های آموزش آیلتس ایران را منتشر کرده است. از صفر تا صد آیلتس را با این پکیج یاد بگیرید، چراکه تمام روش‌های تست‌زنی سوالات Reading و Listening آیلتس، سناریوهای جواب دهی به سولات Speaking و همچنین نحوه نوشتن IELTS Writing را به شما آموزش می‌دهد.

مهارت Listening یا شنیداری آیلتس

آزمون لیسنینگ آیلتس شامل 40 سوال از مدل چند گزینه‌ای، جای خالی، نقشه و انتخابی است. نمره منفی ندارد و با لحجه‌های مختلفی مثل بریتیش، آمریکایی، استرالیایی و غیره صحبت می‌کنند. سیستم امتیاز دهی براساس تعداد پاسخ‌های صحیح شماست. مثلاً اگر بین 26 الی 29 جواب صحیح داشته باشید، نمره 6.5 آیلتس را کسب می‌کنید.

همه چیز در مورد پکیج listening استاد زندی

در پکیج آموزش Listening آیلتس استاد زندی، مجموعه 1200 لغت لیسنینگ آیلتس به صورت pdf ، ویدیو و Audio گنجانده شده است. این مجموعه نه تنها دایره‌لغات شما را افزایش می‌دهد، بلکه نحوه صحیح نوشتن کلمات را یاد می‌دهد. دیکته کلمات برای سوالات جای خالی بسیار حیاطی و لازم است، چرا که اگر حتی یک حرف را به اشتباه در پاسخنامه بنویسید، هیچ نمره‌ای به شما تعلق نمی‌گیرد.

آموزش نحوه نوشتن اعداد، تاریخ، درصد، مبلغ، اعشار و ماه‌ها به صورت ویدیو و pdf به صورت جداگانه در پکیج آموزش آیلتس وجود دارد. این مجموعه باز هم برای سوالات Gap-fil یا جای خالی بخش اول لیسنینگ آیلتس است.

تعداد زیادی تست استاندارد لیسنینگ آیلتس برای آمادگی هرچه بیشتر داوطلبین آیلتس وجود دارد. این تست‌ها در فرمت pdf و mp3 است. انواع سوالات لیسنینگ آیلتس را شامل می‌شود و پاسخنامه در انتهای فایل قرار دارد.

اما از همه مهم‌تر، آموزش تکنیک‌ها و روش‌های تست‌زنی آزمون لیسنینگ آیلتس است. بیش از 6 ساعت آموزش ویدیویی Listening توسط استاد زندی تهیه شده است که شما را به نمره 7 یا بیشتر میرساند.

 

پکیج ریدینگ آیلتس سایت زندی انگلیش

مهارت Reading یا خواندنی آیلتس

آزمون ریدینگ آیلتس شامل 40 سوال از مدل true/false ، چهار گزینه‌ای، match heading ، جای خالی و غیره است. سوالات ماژول آکادمیک سطح بالاتری دارند و شامل سه متن است. اما سوالات نوع جنرال سطح پایینی دارند و شامل 5 متن است. سیستم نمره‌دهی ریدینگ آکادمیک همانند لیسنینگ است. اما برای ماژول جنرال آیلتس متفاوت است، به این صورت که اگر تعداد 32 الی 33 جواب صحیح داشته باشید، نمره 6.5 بدست می‌آورید.

جزئیات پکیج ریدینگ بهرام زندی

یکی از مهمترین اقدامات هر داوطلب، افزایش دایره لغات است. در آزمون ریدینگ، شما با مترادف و سیستم پارافریز سر و کار دارید. مثلاً توی سوال از کلمه abroad استفاده شده، اما در متن کلمه overseas آمده است. خیلی‌ از اساتید برجسته آیلتس، بخش ریدینگ را یک آزمون vocabulary می‌نامند، چون بدون لغت نمی‌توان نتیجه خوبی گرفت. در راستای بهبود دایره‌لغات دو مجموعه در پکیج ریدینگ آیلتس سایت زندی انگلیش گنجانده شده است.

  1. لغات ضروری آیلتس: ویدیو آموزشی، pdf ، تست آنلاین و Audio
  2. کتاب 1100 واژه بارنز: ویدیو آموزشی، pdf

اما به غیر از دو مجموعه بالا، پکیج آموزش تکنیک‌ها و سناریوهای ریدینگ آیلتس قابل دانلود است. بیش از 5 ساعت ویدیو آموزشی reading تمامی نیازهای شما را برای رسیدن از سطح مبتدی به سطح پیشرفته هموار می‌کند. 

پکیج Speaking آیلتس سایت زندی انگلیش

مهارت Speaking یا صحبت کردن آیلتس

آزمون اسپیکینگ آیلتس 3 پارت دارد. بخش اول 5 دقیقه است و شامل سه موضوع می‌شود. کمتر از 12 سوال در پارت اول اسپیکینگ پرسیده می‌شود. بخش دوم 3 دقیقه است و شامل یک سوال کیو کارد آیلتس می‌شود. یک دقیقه برای آماده‌سازی و نت‌برداری و دو دقیقه برای جواب دادن به سوال است. پارت آخر چند سوال کلی در موضوع بخش دوم پرسیده می‌شود.

پکیج Speaking آیلتس سایت زندی انگلیش

در بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران از سطح مبتدی تا پیشرفته، دو تکنیک بی‌نظیر وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید سوالات پارت اول و سوم را جواب دهید. استاد زندی برای پارت 2 اسپیکینگ آیلتس، شش دسته‌بندی ارائه کرده است. کلمات و لغات هر دسته، در نمونه جواب‌ها یا سمپل‌ها استفاده شده است. ایده‌ها و کلمات ثابت برای اکثر نمونه جواب‌ها قرار داده شده است تا در مدت زمان کوتاهی به نمره بالای 7 آیلتس برسید.

مهارت Writing یا نوشتن آیلتس چگونه است؟

شاید چالشی‌ترین بخش آزمون آیلتس را بتوان Writing نامید. شما باید دو متن بنویسید در مدت زمان 1 ساعت. متن اول باید شامل بیش از 150 کلمه باشد و متن دوم باید بیش از 250 لغت داشته باشد. اکثر داوطلبین در نوشتن رایتینگ آیلتس مشکل دارند. اما راه‌حل چیست!

پکیج Writing آیلتس سایت Zandi English

بدون شک بهترین پکیج آموزش آیلتس رایتنیگ ایران را استاد زندی طراحی کرده است. فقط کافیه که یک سر به سایت استاد زندی بزنید تا متوجه جامع و کامل بودن آن شوید. تعداد 78 درس رایتینگ آیلتس شما را از سطح مبتدی تا پیشرفته هدایت می‌کند. به علاوه تعداد 26 درس vocabulary for IELTS Writing در پکیج گنجانده شده است.

نمونه درس‌های بهترین پکیج آموزش آیلتس ایران

درس‌های اولیه تمامی مهارت‌ها قابل مشاهد است. با مراجعه به سایت زبان زندی، چند درس اول پکیج‌ آموزش آیلتس رایگان را ببیند تا بهتر بتوانید برای خرید تصمیم گیری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *