تجهیزات لازم برای صندوق فروش کتابفروشی

چکیده : فروشگاه های کتابفروشی جزو کسب و کارهایی هستند که تعداد اقلام بالایی جهت فروش و عرضه دارند. و یکی از مشکلات اساسی که صاحبان و مدیران این نوع کسب و کار با آن دسته و پنجه نرم میکنند.

فروشگاه های کتابفروشی جزو کسب و کارهایی هستند که تعداد اقلام بالایی جهت فروش و عرضه دارند. و یکی از مشکلات اساسی که صاحبان و مدیران این نوع کسب و کار با آن دسته و پنجه نرم میکنند. زمان فروش و محاسبه قیمت اقلام خریداری شده مشتریان است. تنها راه حلی که میتوان جهت بهینه سازی محاسبات پردازش سفارشات یک فروشگاه کتابفروشی پیشنهاد داد مکانیزه کردن فروشگاه است. اما چندین نکته جهت مکانیزه کرده یک فروشگاه کتابفروشی هست، که باید قبل از اقدام به خرید تجهیزات در خصوص این موارد اطلاعاتی بدست بیاورید. که ما در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد لازم و مهم را بهمراه پیشنهادات ارائه دهیم.

 

تجهیزات لازم برای مکانیزه کرده فروشگاه کتابفروشی

  1. نرم افزار تخصصی فروشگاهی
  2. بارکدخوان
  3. فیش پرینتر
  4. صندوق فروشگاهی

نرم افزار فروشگاهی ویژه کتابفروشی

نرم افزار های حسابداری زیادی در بازار جهت پردازش و محاسبه فروش یک فروشگاه موجود است. که هرکدام با قابلیت و ویژگی های مختلفی عرضه شده اند. اما در این میان نرم افزاری که بتواند تمامی نیاز های یک فروشگاه کتابفروشی را برطرف نماید باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه مطلب سعی کردیم موارد مهم را بصورت لیست ارائه دهیم.

  • سرعت پردازش بالا
  • قابلیت اتصال به تمامی تجهیزات مکانیزه
  • گزارشات دقیق مالی و انبارداری

صندوق فروشگاهی برای کتابفروشی سنین کالا

بارکدخوان (بارکد اسکنر)

بارکدخوانی که نیاز استفاده یک فروشگاه کتابفروشی است. باید قابلیت اسکن تمامی نوع از بارکدهای تک بعدی (1D) و دو بعدی (2D) را با سرعت بالا داشته باشد. همچنین در هنگام خرید بارکدخوان به مواری از جمله نوع اتصال آن، که میتواند بیسیم یا باسیم باشد توجه داشته باشد. همچنین به سرعت و دقت بارکدخوان نیز توجه داشته باشید. دستگاه خریداری کنید که به بارکدهای ریز و درشت حساسیت داشته باشد.

فیش پرینتر

یکی از موارد مهم که نمیتوان از آن چشم پوشی کرد ارائه فاکتور رسید به مشتریان است. دستگاه های فیش پرینتر از تکنولوژی چاپ حرارتی استفاده میکنند. که نیازی به کارتریج و شارژ دوره ای ندارند. مواردی که نیاز است در هنگام خرید فیش پرینتر به آن توجه داشت عرض چاپی دستگاه که باید 8 سانت (80 میلیمتر) باشد. و درگاه های ارتباطی USB,LAN,WIFI آن است.

صندوق فروشگاهی

یک سیستم فروشگاهی قدرتمند میتواند روند ثبت و خروجی سفارشات را با سرعت بالا انجام دهد. صندوق های فروشگاهی بدلیل استفاده از قطعات صنعتی در برابر حرارت و استفاده مداوم مقاومت بالایی دارند. و یکی از دلایل استفاده از صندوق فروشگاهی بدلیل سازگاری آن با نرم افزار های مالی و حسابداری فروشگاهی است. در زمان انتخاب و خرید صندوق فروشگاهی به لمسی بودن نمایشگر اصلی آن و همچنین داشتن نمایشگر دوم (نمایشگر مشتری) توجه داشته باشید.

مرکز خرید تجهیزات مکانیزه

مجموعه فروشگاه اینترنتی سنین کالا یک مرکز تخصصی در زمینه تجهیزات مکانیزه سخت افزار و اتوماسیون نرم افزاری است. که با دریافت نمایندگی رسمی برند های معتبر و قدرتمند بازار توانسته در این زمینه به یکی از مراکز اصلی ارائه کننده در سطح کشور بصورت اینترنتی باشد. شما میتوانید قبل از خرید با کارشناسان مجموعه سنین کالا تماس و مشاوره دریافت نمایید. تمامی تجهیزات ارائه شده در این مرکز تخصصی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش پنج ساله است. 

 

1 دیدگاه برای “تجهیزات لازم برای صندوق فروش کتابفروشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *