تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین در آموزشگاه سفیر

تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای زبان‌آموزان مزایای زیادی دارد که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم .

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه سفیر

اگر از شرکت در کلاس‌های گروهی زبان انگلیسی هراس دارید، اگر از اعتماد به نفس پایینی برخوردار هستید، با شرکت در کلاس‌های خصوص زبان انگلیسی خود را آماده کنید تا در دوره‌های بعدی امکان حضور در کلاس‌های گروهی برای شما ایجاد شود. کلاس‌های خصوصی یک تجربه یادگیری منحصر به‌ فرد را به شما ارائه می‌دهند. تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای پرداختن به موضوعاتی که برای شما دشوار هستند یا برای حوزه کاری یا تحصیلی شما مفید هستند، یک انتخاب ایده‌آل است. تدریس خصوصی به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت و بدون هیچ فشاری، زبان انگلیسی را یاد بگیرید. آموزشگاه سفیر، پیشرو در حوزه زبان انگلیسی با در اختیار داشتن اساتید مجرب، برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی و پیاده‌سازی روش‌های نوین آموزشی یکی از آموزشگاه‌های مطرح و معتبر در سطح شهر تهران است.

مزیت یادگیری با تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در کلاس‌های گروهی زبان انگلیسی، می‌توانید سطح کلی زبان انگلیسی خود را در تمام مهارت‌ها به صورت متعادل، بالا ببرید. در کلاس‌های گروهی موضوعات متنوع هستند و می‌توانید بحث و گفتگوهای بیشتری را با دیگران داشته باشید اما نکته‌ای که وجود دارد این است که کلاس‌های گروهی نمی‌توانند شما را به آنچه هدف یادگیری شما از زبان انگلیسی است، برسانند. اگر به طور مشخص بر روی یک هدف تمرکز دارید، در تدریس خصوصی زبان انگلیسی زودتر و بهتر می‌توانید به هدف خود برسید. در تدریس خصوصی، زبان آموز فرصت بیشتری برای صحبت کردن پیدا خواهد کرد و این موضوع می‌تواند منجر به تصحیح لهجه و تلفظ کلمات و البته افزایش اعتماد به نفس در زبان آموز شود. همچنین افرادی که زبان انگلیسی را در سطح مبتدی می‌دانند، برای پیوستن به کلاس‌های گروهی، می‌توانند ابتدا در کلاس‌های خصوصی شرکت، آمادگی خود را افزایش و سپس در کلاس‌های گروهی شرکت کنند. 

تمرکز بر یک هدف با تدریس خصوصی زبان انگلیسی

معمولا تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به اهداف یادگیری زبان‌آموز انجام می‌شود. ممکن است شما تنها علاقه‌مند به یادگیری زبان انگلیسی تجاری یا تنها مکالمه انگلیسی باشید، در کلاس‌های خصوصی، معلم این توانایی را دارد که درس را مطابق با نیازهای شما ارائه دهد و شیوه تدریس خود را تغییر دهد. در کلاس‌های خصوصی می‌توان با تمرکز بر روی یک هدف خاص، سریعتر و بهتر زبان انگلیسی را یاد گرفت. یادگیری یک موضوع خاص به این معنا است که دیگر نیازی نیست برای یادگیری موضوعات بی ربط زمان خود را هدر دهید. 
در آموزشگاه سفیر، معلم برنامه کلاس خود را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که به اهداف زبان آموز نزدیکتر باشد.  اهداف زبان آموزان می‌تواند شرکت در آزمون تافل و آیلتس، مهاجرت، استخدام و موارد دیگر باشد.

توجه یکپارچه معلم در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی توسط معلم خصوصی، به شما این امکان را می‌دهد تا توجهی که شایسته آن هستید، از سمت معلم دریافت کنید. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی معلم می‌تواند بلافاصله اشتباهات شما را شناسایی، آن‌ها را اصلاح و برطرف کند. بدین ترتیب از تلفظ واژگان تا قواعد گرامری می‌توانید ایرادات خود را سریع‌تر برطرف کنید. اما در کلاس‌های گروهی، با توجه به تعداد بالای زبان آموزان و فرصت کم، عملا معلم نمی‌تواند به خوبی تمام ایرادات را شناسایی و آنها را برطرف کند. 
در کلاس خصوصی آموزشگاه سفیر، توجه فردی از سمت معلم کمک می‌کند تا تمام ایرادات و اشتباهات زبان آموز کاملاً مورد توجه قرار گرفته و معلم به طور مداوم ایرادات را برطرف کند. 

زمان کافی در تدریس خصوصی زبان انگلیسی

یکی از عوامل مهم در یادگیری زبان انگلیسی، زمان است. در دوره‌های خصوصی زبان انگلیسی، از آنجا که در دوره خصوصی، تنها یک زبان آموز وجود دارد، زمان بیشتری در اختیار زبان آموز قرار خواهد گرفت تا بتواند در مورد مسائل مختلف صحبت کند. این موضوع می‌تواند در مهارت اسپیکینگ و لیسنینگ زبان آموز تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین در تدریس خصوصی زبان انگلیسی به دلیل اینکه افراد دیگری در کلاس حضور ندارند، عواملی که ممکن است منجر به حواس‌پرتی شوند، کمتر هستند. در چنین وضعیتی زبان آموز می‌تواند با تمرکز بیشتری یادگیری را دنبال کند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در دوره‌های کوتاه مدت

نکته مهم دیگری که در تدریس خصوصی می‌توان به آن اشاره کرد، کوتاه بودن این دوره‌ها است. به این دلیل که در کلاس زبان خصوصی تنها یک زبان آموز است، در نتیجه مطالب بیشتری جهت یادگیری عنوان می‌شود، این موضوع کمک می‎‌کند تا مباحث زودتر آموزش داده شوند، در نتیجه دوره‌ها در زمان کوتاه‌تری به پایان می‌رسند.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی با توجه به سرعت یادگیری

همه افراد دارای توانایی‌های مختلفی هستند، اما سطح توانایی‌ها در آنها متفاوت است. برای یادگیری زبان انگلیسی نیز هر یک از زبان آموزان با سرعت‌های متفاوتی می‌توانند این زبان را یاد بگیرند. ممکن است شما در زمینه گرامر در سطح عالی باشید، اما برای تلفظ کلمات باید زمان زیادی را صرف کنید. یا ممکن است در مکالمه عالی باشید اما در نوشتن مشکل اساسی داشته باشید. در تدریس خصوصی زبان انگلیسی، معلم نه تنها می‌تواند با توجه به سرعتی که شما در یادگیری دارید همراه شما شود بلکه می‌تواند روش‌های تدریس خود را نیز با توجه به مشکلات و سرعت یادگیری شما تطبیق دهد. 
در آموزشگاه سفیر، معلمین در تدریس خصوصی زبان با توجه به مهارت و سرعتی که زبان آموز دارد، استراتژی‌های متفاوی را به کار می‌گیرند تا زبان آموز بتواند به طور همزمان مهارت‌های خود را افزایش دهد. 

 

تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان

مزیت تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی به طور آنلاین، علاوه بر اینکه اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید در راحتی کامل در کلاس شرکت کنید. همچنین از آنجا که تدریس خصوصی آنلاین از طریق رایانه، لپ تاپ یا تلفن همراه انجام م‎ی‌شود، به راحتی می‌توانید در صورت نیاز به معنای برخی از کلمات یا اطلاع از یک مفهوم، در گوگل موضوع مورد نظر خود را در زمان کوتاهی جستجو کنید. در واقع استفاده همزمان از چند منبع، اثربخشی یادگیری را بیشتر می‌کند. از نظر هزینه نیز معمولاً کلاس آنلاین زبان انگلیسی نسبت به کلاس‌ حضوری مقرون به صرفه‌تر است. 

یکی از اهداف آموزشگاه سفیر، انعطاف‌پذیری در زمان برگزاری کلاس‌ها است. این مجموعه با توجه به شرایط دانش آموزان، دانشجویان و شاغلین که معمولا دارای یک برنامه فشرده هفتگی هستند و نمی‌توانند به صورت روزانه و منظم در کلاس‌های حضوری شرکت کنند، سعی کرده است دوره‌های آموزشی خود را در تمام روزها و ساعات روز، آنلاین برگزار کند.

بدین ترتیب زبان آموز می‌تواند با یک برنامه ریزی درست، بدون نگرانی برای از دست دادن کلاس و هزینه پرداختی، علاوه بر اینکه فعالیت‌های روزانه خود را انجام دهد به طور مرتب در کلاس آنلاین زبان انگلیسی نیز شرکت کند.

با تدریس خصوصی زبان انگلیسی در آموزشگاه سفیر، به هدف خود نزدیک شوید!

آموزشگاه سفیر گفتمان، با شعبات مختلف در سراسر شهر تهران، شرایط یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان آموزان آسان کرده است. این مجموعه در کنار کلاس‌های گروهی، کلاس‌های خصوصی را برای زبان آموزانی که نیاز به یادگیری سریع دارند، برگزار می‌کند. با تعیین سطح زبان آنلاین، میزان مهارت شما مشخص شده و می‌توانید در انواع دوره‌های مکالمه، تجاری، تافل یا آیتلس به صورت آنلاین شرکت کنید. تدریس خصوصی زبان انگلیسی این امکان را به شما می‌دهد تا یک آموزش باکیفیت را تجربه کنید. با بهترین معلم‌های خصوصی زبان انگلیسی سفیر گفتمان، در زمان کوتاهی تمام مهارت‌های خود را به سرعت ارتقا دهید.

 

برچسب ها : تدریس خصوصی زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *