بهترین تکنیک ها و سناریوهای بازی مافیا برای پیروزی

تکنیک های بازی فکری مافیا یکی و دوتا نیست و برای پیروزی در بازی مافیا لازم است که آن ها را بلد باشیم. دانستن همه‌ی روش ها وقتی که تنوع سناریو های بازی مافیا اینقدر زیاد است، شاید کار غیرممکنی باشد. زمان زیادی لازم است که بتوانیم همه‌ی این تکنیک‌ها را بلد بشویم.

 

هر چقدر که بیشتر بازی کنید، مهارت شما بیشتر می‌شود، بازی مافیا یک بازی عملی است.

 

گاهی در لحظه اتفاقاتی می‌افتد و شرایطی پیش می‌آید که اصلا قبل از آن پیش نیامده است و قابل پیش‌بینی نیست. هر چقدر تجربه شما در بازی کردن بیشتر بشود، بهتر می‌توانید در این شرایط‌ های خاص و نابهنگام به درستی عمل کنید.

 

برای مشاهده و خرید انواع بازی های رومیزی بزرگسالان بر روی عبارت ” بهترین بازی فکری بزرگسالان ” کلیک کنید.

 

 

مافیا بازی

 

 پس با تیم رایاد تا انتهای این مقاله جذاب برای پیروزی در بازی مافیا همراه باشید.

 

انواع سناریو های بازی مافیا را تجربه کنید.

سناریو های بازی فکری شهروند مافیا یکی و دوتا نیست. اگر با افراد و گروه‌های مختلفی هم‌بازی شده باشید متوجه می‌شوید که ممکن است هر کسی این گیم برد را با یک روش خاصی انجام دهد.

گاهی نقشی که در گروه شهروندان است در یک سناریو به گروه مافیا تعلق می‌گیرد. وقتی داستان عوض شود و در گروهی باشید که مافیا را متفاوت از چیزی که شما تا الان بازی می‌کرده‌اید انجام می‌دهد، احتمال شکستتان بالا می‌رود.

راه چاره چیست؟ می‌توانید از این تنوع سناریوها به نفع خودتان استفاده کنید؟

با هم گروهی‌های فعلی‌تان یک قرار بگذارید که هر چند وقت یک دفعه سناریوی بازی را تغییر بدهید. این کار نه تنها به حرفه‌ای شدن شما کمک می‌کند، بلکه بازی را از حالت تکراری بودن و خسته‌کنندگی خارج می‌کند.

به این صورت، شما همیشه با یک چالش هیجان‌انگیز جدید روبرو می‌شوید که باید فکر و منطق و قوه‌ی استدلالتان را به کار بیاندازید و در آن با سربلندی پیروز شوید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی مهمترین و کلیدی ترین نقش های بازی مافیا

 

بازی با غریبه‌ها در مقابل بازی با آشنایان

وقتی که شما مدام با یک دسته از دوستان بازی کنید، شناخت شما از آنها و میزان شناخت آنها از شما روی روند بازی تاثیر می‌گذارد. کسی که مدام با افرادی بازی کرده است که روی آنها شناخت دارد، در موقعیتی متفاوت یعنی وقتی که در گروهی از افراد غریبه قرار بگیرد به احتمال زیاد شکست خواهد خورد.

شکست به این خاطر است که فرد، نه تنها به رفتار و عملکرد اعضای گروه آشنایی ندارد، بلکه ممکن است با سناریویی که آنها برای بازی در پیش می‌گیرند هم آشنایی نداشته باشد.

برای این که از انواع داستان های بازی فکری شب مافیا بتوانید سربلند بیرون بیایید قبلا راهکار دادیم و آن امتحان سناریوهای مختلف بازی مافیا در گروهی است که همیشه با آن بازی می‌کنید.

در گروه‌های غریبه‌ای که هیچ شناختی از آنها ندارید بهتر است با زبان بدن آشنا شوید. زبان بدن، زبان مشترک بین تمام آدم‌هاست.

 

مافیا

 

اگر به بازی های رومیزی با تم معمایی و رمزآلود علاقه مند هستید بر روی لینک بازی فکری معمایی کلیک کنید.

 

روی زبان بدن بازیکن ها تمرکز کنید

هر کدام از ما شاید بتوانیم کنترل زبان دهانمان را در دست داشته باشیم. به حدی که جوری بچرخانیمش و طوری صحبت کنیم که همه را گمراه کنیم و تا انتهای بازی جوری خودمان را زیر پوست بره قایم کنیم که همه چیز به نفعمان بشود و جان سالم به در ببریم.

 ولی، آیا همینقدر که روی صحبت کردن و استدلال‌های بیانی‌مان کنترل داریم، روی زبان بدنمان هم کنترل داریم؟ مسلما نه.

بگذارید یک واقعیت را به شما بگویم. همه درباره زبان بدن می‌دانند و اهمیت آن را هم می‌شناسند. اما درصد کمی از افراد هستید که به آن توجه کنند و در عمل هم از آن استفاده کنند.

این یک باگ بزرگ در بازی مافیا ایجاد کرده که هر کس بخواهد می‌تواند به خوبی از آن استفاده کند.

در نتیجه:

  • سعی کنید که در بازی مافیا، کنترل بالایی روی زبان بدن خود داشته باشید.
  • به جای این که گوش به زبان داخل دهان بازیکن‌ها بدهید، روی زبان بدنشان تمرکز کنید.

مطمئن باشید، همین تکنیک ساده، شما را از بقیه بازیکن‌ها تا حد زیادی متمایز می‌کند و وقتی آن را یاد بگیرید، پیروزی در بازی مافیا برایتان مثل آب خوردن خواهد شد.

بهتر است زبان بدن را مخصوصا درباره موقعیت‌های خاصی مثل موارد زیر حتما بشناسید:

  • وقتی که کسی دروغ می‌گوید
  • وقتی که کسی دارد راست می‌گوید
  • وقتی که کسی هیجان‌زده شده است
  • وقتی که کسی به ادامه انجام دادن کاری تمایل دارد یا ندارد.
  • وقتی که کسی ترسیده است و …

وقتی که موارد بالا را بدانید به خوبی می‌توانید پی به نقش واقعی افراد در بازی ببرید.

 

اگر به بازی های رومیزی با تم نقش مخفی و جاسوسی علاقه مند هستید بر روی عبارت بازی فکری نقش مخفی کلیک کنید.

 

بازی شب مافیا

 

اعتماد به نفستان را در بازی کردن بالا ببرید

روی اعتماد به نفستان کار کنید؛ وقتی که اعتماد به نفس نداشته باشید، منفی فکر می‌کنید.

حس می‌کنید که خیلی ماهر نیستید و ممکن است همه دستتان را بخوانند. در صورتی که شاید از بقیه اعضا خیلی هم ماهرتر باشید. ولی همین نداشتن اعتماد به نفستان را زیر سوال می‌برد.

یکی از راه‌ها برای این که این ویژگی را در بازی بالا ببرید و به بقیه هم نشان بدهید که یک فرد با اعتماد به نفس بالا هستید این است که از اصطلاحات تخصصی بازی استفاده کنید. مثلا از کلمات تارگت، تارگت بک، موج سواری، تبر زدن، گره بازی، هیل دادن و …

 

بیشتر بخوانید : تاریخچه بازی مافیا

 

بازی مافیا

 

کلام آخر

تکنیک های بازی مافیا که گفته شد تکنیک‌های کلی‌ای هستند که باید قبل بازی بلد باشید. وقتی این موارد را بدانید به خوبی می‌توانید در سناریو های بازی مافیا که خیلی هم متنوع است، تکنیک‌های خاص و مخصوص به خودتان را پیدا کنید.

جالب است بدانید که هر فرد ممکن است یک تکنیک خاص برای بازی داشته باشد که فقط برای خودش جواب بدهد. حتما این تکنیک را پیدا کنید و از آن استفاده کنید تا در هر بازی برنده شوید. داشتن اطلاعات درباره ی نحوه ی بازی، قوانین و شرایط آن باعث تسلط بازیکنان می شود و به مراتب کیفیت بازی بهتر و هیجان آن چندین برابر می شود. در مقاله‌های دیگر سعی می‌کنیم به صورت جزئی‌تر تکنیک‌ها را بررسی کنیم.

 

لذا در ارتباط با این موضوع پیشنهاد رایاد به شما بازدید و مطالعه صفحه ی آموزش بازی های فکری می باشد.

 

تکنیک های بازی مافیا برای شخص شما چیست؟ در قسمت کامنت‌ها حتما درباره‌اش برایمان بنویسید تا دیگر دوستان هم بتوانند از تکنیک‌های خاص و منحصر به فرد شما استفاده کنند.

46 دیدگاه برای “بهترین تکنیک ها و سناریوهای بازی مافیا برای پیروزی

  1. ناشناس گفته:

    اگه شهروند هستید و کسی پشت دست شما بازی می‌کنه، علناً اعلام کنید اون شهروند شما نیس چون شاید مافیا باشه که هروقت رفت بیرون با شما بره. یکی از کارهایی که مافیا های نوب میکنن، کشتن فردیه که بهش اتهام زده. بر فرض دو شهروند به نام ایکس و ایگرگ به شما(شما مافیا) ظن می‌زنن. اگر شما ی
    ایکس رو بزنید همه به شما شک میکنن. شما میتونید بگید«من اونقدری ضعیف نیستم که بجای تارگت، تیر بزنم، پس کار ایگرگ بوده چون میخواسته منو بدنام کنه» و هم یک شب وقت می‌خرید و هم دو شهروند رو از بین میبرید

  2. پهلوان گفته:

    وقتی که مافیا شدید یکی رو به شدت بکوبید و شهرو و راضی کنید رای بدن ، وقتی که رفت بیرون شب یکی از خودتون (مافیای لو رفته) رو بزنید وقتی صبح شد استعلام گرفته میشه و شخص هدف شما (شهروند) مافیا برای شهر میشه و از طرفی شما شهر ۱۰۰ محسوب میشید و این دفعه وقت یه مذاکره برای پایین کشیدن کل شهره

  3. خسروشاهی گفته:

    اگر شخصی مثلا پلیر شماره ۳تارگت کش بشه و پلیر دیگری مثلا شماره ۴ بگه بچه ها شماره ۳ تارگت کش شد این بذارید مافیا اخر
    اولا این جمله شهروندی یا مافیایی؟؟؟
    بعد چطور میشه روی شماره ۴ زوم کرد تا سایدش مشخص بشه؟؟؟؟؟؟

    • مهران گفته:

      این جمله هم شهروندی و هم مافیایی بستگی دار که واقعا چقدر بهش۳ اتهام زدن و با چه استدلالهایی اون رو مافیا میدونن …
      باید توی طبیعت خودش رهاش کنید..!

      • امیر گفته:

        برای پیروزی در بازی مافیا وقتی شهروند هستید سعی کنید به نقشتان نزدیک بشید و اول خودتان را شهر کنید بعد مافیای ۱۰۰ خود را بیان کنید، وقتی مافیا هستید باهاتون رو سفید کنید وبا کوچکترین صوتی و اشتباه شهروندان بریزید رو شون و سعی کنید ساید بندی کنید

  4. ناشناس گفته:

    برای اینکه وقتی مافیا شدید کسی بهتون شک نکنه باید در حین دست های مختلف مدل بازی متنفاوتی داشته باشین اونطوری کسی بهتون شک نمیکنه
    وقتایی که میخواین تارگت بزنین به ۱ شهروند و ۱ مافیا که همه بهش شک دارن تارگت بزنین
    زبان بدن خودتونو کنترل کنید
    روی یه نفر تارگت بزنین اگه بخواین همش تارگت هاتون رو عوض کنین بهتون شک میکنن و حتی اگه بخواین تارگتتونو عوض کنین دلیل بیارین

  5. مبین گفته:

    سلام
    کسی که همش برای یک‌نفر در طول بازی صحبت میکنه و میخاد اونو قانع کنه آگاه هستش که اون شهروند هستش پس صد درصد مافیاست

    • wildqueen گفته:

      عزیزم اولا کاراگاه هم میتونه شهروندی فردی رو ثابت کنه هم مافیا دوما اگه فردی ک حمایت میکنه ماف باشه ب نفعش هست که شهروند اتهام بخوره مگر اینکه بخاد امتیاز شهروندیش رو بخره..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *