مشخصات خرید میلگرد ساده و آجدار در آهن 118

مشخصات خرید میلگرد ساده و آجدار، در زمان خرید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع با توجه به کاربرد هر میلگرد، می‌توان آن را خریداری و استفاده کرد. میلگرد ، به پروفیلی توپر و دایره‌ای گفته می‌شود که در انواع ساده و آجدار تولید می‌گردد. در واقع این مقطع فولادی، پرکاربردترین محصول در صنایع ساختمان‌سازی و صنایع دیگر است. میلگردها بر اساس استانداردهای مختلفی ساخته می‌شوند. در ایران، کارخانه‌های زیادی به تولید و فروش میلگرد ساده و آجدار می‌پردازند. برخی از برندهای معروف میلگرد شامل کویر کاشان، کیان ابهر، فولاد امیر کبیر، ذوب آهن اصفهان، فولاد نیشابور، بافق یزد و… است که در آهن 118 به فروش می‌رسد. به منظور خرید و آشنایی با مشخصات این محصول در آهن 118 در این بخش ما را همراه کنید. میلگردهای باکیفیت و استاندارد را با قیمت مناسب از ما خریداری کنید.

مشخصات خرید میلگرد ساده

مشخصات خرید میلگرد ساده

مشخصات خرید میلگرد ساده، در سایت فروشگاه آهن 118 قابل مشاهده است. همان‌طور که گفته شد میلگرد در دو نوع ساده و آجدار وجود دارد. میلگرد ساده به محصولی گفته می‌شود که دارای سطحی صاف و یکدست بوده و فاقد برآمدگی است. این میلگرد در حوزه ساختمان‌سازی چندان کاربرد نداشته و در صنایع دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آن جایی که مقاومت کششی بتن در برابر نیروهای کششی ضعیف است، بنابراین از محصولی به نام میلگرد استفاده می‌شود. قطر میلگرد بر اساس کاربرد و استانداردهای ساخت تغییر می‌کند. انواع میلگرد ساده در ضخامت 6 تا 200 میلی‌متر تولید می‌شود. میلگرد ساده بر اساس عوامل مختلف دسته‌بندی می‌شود. فاکتورهای دسته‎بندی میلگرد ساده شامل جنس و شکل ظاهری است. از نظر جنس این میلگرد شامل اروپایی، پر کربن یا میلگرد سیاه، پوشش اپوکسی، گالوانیزه، استیل و پلیمری است.

به منظور تولید میلگرد ساده، از شمش یا بیلت فولادی استفاده می‌شود. در اولین مرحله لازم است شمش‌های فولادی تحت حرارت بالا قرار بگیرند. این حرارت بین 1000 تا 1100 درجه سانتی‌گراد است. حرارت‌دهی سبب تغییر شکل شمش می‌شود. در مرحله بعدی به منظور کاهش قطر و عرض شمش ها، از رول‌ها استفاده می‌شود. آخرین مرحله رساندن میلگرد به طول و قطر استاندارد و برش‌دهی است.

کاربرد میلگرد ساده در ساختمان‌سازی و صنایع دیگر گسترده است. در ساختمان‌سازی به منظور ساخت خاموت از میلگرد ساده استفاده می‌شود. در صنایع دیگر جهت تولید پیچ و مهره، میخ و اتصالات دیگر از این محصول استفاده می‌شود. میلگرد ساده به دو صورت شاخه و کلاف تولید و روانه بازار می‌شود. انواع سایز این میلگرد شامل 5.5، 6.5،8،10 و 12 است. سایز آن نیز 8 تا 40 است.

مشخصات خرید میلگرد آجدار

مشخصات خرید میلگرد آجدار

مشخصات خرید میلگرد آجدار را در سایت آهن 118 مشاهده کنید. میلگر آجدار نوع دیگری از انواع میلگرد ست که در ساختمان‌سازی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطح این میلگرد شیارها یا برآمدگی‌هایی به نام آج دارد. در خصوص ساخت تیرچه بتنی، اسکلت فلزی و ساخت فوندانسیون از میلگرد آجدار استفاده می‌شود. از آن جایی که میلگرد آجدار از مقاومت بالایی برخوردار است، قابلیت خمکاری و جوشکاری ندارد.

میلگرد آجدار نیز به دو صورت ساده و آجدار تولید می‌شود. از جمله کارخانه‌های رایج تولیدکننده این میلگرد شامل ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب، سیادن ابهر، میلگرد شاهرود و… است. به منظور خرید میلگرد آجدار از کارخانه‌های معتبر می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت آهن 118 تماس بگیرید. میلگرد آجدار، به سبب آج‌هایی که دارد، احتمال ترک‌خوردگی در بتن را کاهش داده و پیوستگی بیشتری را با بتن ایجاد می‌کند. همین مسئله سبب می‌شود تا مقاومت کششی بتن به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

میلگرد آجدار، با توجه به کاربرد و مقاومتی که دارد، سبب کاهش هزینه‌ها در سازه می‌شود. به طور کلی هزینه ساخت سازه را 30 تا 40% کاهش می‌دهد. بنابراین استفاده از میلگرد آجدار به منظور مسلح کردن بتن، راهکار بسیار موثری است. از دیگر مشخصات خرید میلگرد آجدار ، می‌توان به مقاومت بالا در برابر زنگ‌زدگی اشاره کرد. چرا که این میلگرد از فولاد حرارت‌دیده ساخته می‌شود.

همانطور که پیش‌تر گفته شد، میلگرد آجدار به سبب ویژگی‌های مهمی که دارد، در ساختمان‌سازی کاربرد گسترده‌تر هم دارد. به منظور ساخت تیر و ستون و دیوار برشی از میلگرد آجدار استفاده می‌شود. از آن جایی که این محصول پیوستگی فوق‌العاده با بتن ایجاد می‌کند، بنابراین برای پروژه‌های سنگین هم مورد استفاده قرار گرفته و امنیت سازه را تامین می‌کند. میلگرد آجدار به روش‌های مختلف نورد گرم، نورد سرد، ترمکس و آلیاژی تولید می‌شود.

در صورتی که میلگرد آجدار به روش نورد گرم تولید شود، از پروفیل‌های خام استفاده می‌شود و در دمای 1100 درجه سانتی‌گراد تحت حرارت قرار می‌گیرد. به منظور تولید این میلگرد به روش نورد سرد، فولاد تولیدی از مقاومت بالایی برخوردار است. روش تولید ترمکس مقرون به صرفه‌‌تر است.

خرید میلگرد آجدار و ساده در آهن 118

آهن 118 مرکز فروش انواع میلگرد ساده و آجدار با بهترین کیفیت و به قیمت روز است. به منظور خرید انواع محصولات فولادی اعم از نبشی، ناودانی، سپری، ورق، لوله و… با آهن 118 در ارتباط باشید. جهت مشاهده مشخصات محصولات به وب سایت https://ahan118.com مراجعه کنید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02154473 در ارتباط باشید.

 

 

برچسب ها : خرید میلگرد,خرید میلگرد ساده,خرید میلگرد آجدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *