بهترین نرم افزارهای آموزشی چهارم ابتدایی

امروزه به دلیل به مدرسه نرفتن کودکان اقبال به آموزش‌های در خانه بیشتر شده است.

این آموزش‌ها باید همگام با مدرسه باشند و باعث شوند که کودکان از درس و تحصیل باز نمانند. یکی از راه‌های بسیار مناسب برای آموزش به کودکان در این سن استفاده از نرم افزار مناسب با سن آنان است.

در این مطلب بهترین نرم افزارهای چهارم ابتدایی را معرفی خواهیم کرد.

 

بهترین نرم افزار های چهارم دبستان

 

یکی از مشکلات اصلی اولیا انتخاب نرم افزار مناسب آموزشی است. والدین در این سن باید به خوبی با نیاز کودک خود آشنا باشند تا پس از بررسی ویژگی نرم افزارهای آموزشی دوره ابتدایی بتوانند به درستی دست به انتخاب زنند. نرم افزار انتخابی باید ویژگی‌هایی مثل استفاده از فیلم، عکس، محیط جذاب و بسیاری ویژگی‌های دیگر را داشته باشد که در این مطلب به این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

 

ریاضی چهارم دبستان:

شاید مهمترین درس و چالش برانگیرترین درس برای کودکان در این درس ریاضی باشد. اهمیت پایه‌ایی این درس باعث شده است که گروه‌های سازنده نرم افزارهای آموزشی با نگاه بسیار ویژه تری به این درس برای آموزش داشته باشند.

یکی از بهترین نرم افزارهای آموزشی برای آموزش تصویری ریاضی چهارم ابتدایی، نرم افزار مداد پایه چهارم است. در این نرم افزار خط به خط کتاب بررسی شده است. درس‌ها توسط معلم آموزش داده می‌شوند. استفاده از تخته هوشمند ویژگی منحصر به فرد این نرم افزار است. این تخته به کودکان اجازه می‌دهد که با استفاده از این تخته هوشمند اشکال هندسی و جدول‌های کتاب را رسم کنند.

نرم افزار مداد ریاضی چهارم
تخته هوشمند نرم افزار مداد پایه چهارم

 

اهمیت ریاضی برای هیچ یک از شرکت‌های تولید نرم افزار و فیلم آموزشی پنهان نیست. رهپویان دانش واندیشه یکی از بزرگترین شرکت های تولید فیلم‌های آموزشی است که با کیفیت بالا اقدام به آموزش درس ریاضی چهارم کرده است. هدف بزرگ این شرکت دسترسی دانش‌آموزان سراسر کشور به معلمین برتر و با تجربه است. ریاضی چهارم دبستان رهپویان با تدریس آقای فرزاد یوسفی طی 37 جلسه آموزشی به تمام مطالب کتاب پرداخته است. آموزش معلمین رهپویان همگی با مثال و حل تمرین همراه است.

ریاضی چهارم دبستان رهپویان

 

 

مطالعات اجتماعی چهارم دبستان:

جدیدتر بودن این کتاب برای دانش‌آموزان باعث شده که شناخت کمتری هم از آن داشته باشند. درس مطالعات اجتماعی درس بسیار مهمی است به خصوص برای دانش‌آموزانی که نسبت روابط اجتماعی و جامعه کنجکاو ترند. شاید پیدا کردن نرم افزاری که درس به درس مطالعات اجتماعی چهارم پرداخته باشد سخت تر به نظر برسد. بسیاری از والدین و حتی به اشتباه معلمان از کنار این کتاب به سادگی می‌گذرند در حالی که این کتاب نقش اساسی در جامعه پذیری و آشنایی کودکان با جامعه ومحیط اطرافشان دارد.

کیف الکترونیک آریا چهارم دبستان جز معدود نرم افزارهایی است که علاوه بر پوشش همه دروس مطالعات اجتماعی را نیز داراست. استفاده از کاربرگ و نمونه سوال از ویژگی های بارز کیف الکترونیک آریا است. نرم افزار آریا با استفاده از گوینده مخصوص آریا و فیلم و بازی تمام دروس چهارم دبستان را در یک مجموعه عرضه کرده است. آزمون برای هر درس یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار است.

 مطالعات اجتماعی کیف الکترونیک آریا
محیط نرم افزار آریا درس مطالعات اجتماعی

 

نرم افزار مداد پایه چهارم نیز مانند کیف الکترونیک آریا برای تمامی دروس هر پایه آموزش و محتوایی را آماده کرده است. این نرم افزار با استفاده آزمون هر درس، تصاویرآموزشی، گوینده محتوای پرباری را برای آموزش کودکان چهارم دبستان مهیا کرده است.

مطالعات اجتماعی چهارم
محیط نرم افزار مداد برای درس مطالعات اجتماعی چهارم دبستان

 

 

فارسی چهارم دبستان:

در این مقطع تحصیلی کودکان آشنایی نسبی با کلمات پیدا کرده‌اند و خصوصا علاقه خاصی به خواندن نشان می‌دهند. اگر والدین نتوانند در همین سن علاقه به خواندن و نوشتن را در فرزندانشان ایجاد کنند در سال‌های بعدی این کار به مراتب مشکل‌تر می‌شود.

میشا و کوشا پر فروش‌ترین و محبوب ترین نرم افزار میان کودکان است که به درس فارسی نیز توجه ویژه‌ایی داشته است. میشا و کوشا چهارم دبستان با محیط انیمیشنی جذاب و با استفاده از شعر و بازی محتوای کتاب را آموزش داده است. تکلیف ساز و دیکته گوی هوشمند که هر درس را توسط گوینده برای کودکان می‌خواند از ویژگی‌های مهم برنامه میشا و کوشا برای درس فارسی است.

نرم افزار میشا و کوشا
قابلیت تکلیف ساز میشا و کوشا

اما دی وی دی های لوح دانش چهارم دبستان چند درس اصلی را مد نظر قرار داده است که یکی از این دروس فارسی چهارم دبستان است. سی دی های لوح دانش به روز ترین محتوای آموزشی را دارند که مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی است. لوح دانش با استفاد از معلمین با سابقه که معلم رسمی وزرات آموزش و پرورش هستند این بسته را تهیه کرده است. فارسی چهارم لوح دانش شامل آموزش کامل مفاهیم کتاب درسی و حل تمرین های مهم کتاب، استفاده از وسایل کمک آموزشی در حین تدریس ، توضیح ، تمرین و تکرار نکات مهم درس مطابق با سر فصل های کتاب است.

فارسی چهارم دبستان لوح دانش

 

250,000 تومان
220,000 تومان
250,000 تومان
220,000 تومان

علوم چهارم دبستان:

تقریبا اکثریت پدران و مادران از نوجوانان خود انتظار دارند که در رشته‌های پزشکی تحصیل کنند اما نکته‌ایی که کمتر به آن دقت می‌کنند ایجاد این علاقه به رشته تجربی در سنین پایین‌تر است. انتخاب مسیر درست در این کودکان بر عهده والدین است پس باید توجه بیشتری به این انتخاب داشته باشند. درس علوم نیز از دروس اصلی چهارم ابتدایی است که نیازمند توجه زیاد از طرف اولیاست.

فیلم آموز یا فیلم های فندق علوم چهارم ابتدایی با استفاده از روش یادگیری معکوس اقدام به آموزش علوم تمام پایه‌ها کرده‌اند. این مجموعه آموزشی با استفاده از انیمیشن و فیلم آموزشی مطالب کتاب را برای دانش‌آموزان توضیح داده ‌است. جذابیت بصری و حالت داستانی داشتن این مجموعه باعث شده است که علاقه به گوش دادن و یادگیری در کودکان بیشتر شود.

آموزش تصویری علوم فندق چهارم

 

فلش مدرسه من چهارم دبستان جز معدود فیلم‌های آموزشی است که تمام پایه چهارم را در یک جا جمع کرده است. این محصول دارای مجوز رسمی از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش می‌باشد و در آن بهترین معلمان با سابقه آموزش و پرورش به تدریس پرداخته‌اند. 8 ساعت آموزش علوم چهارم دبستان در فلش مدرسه من برای دانش آموزان تهیه شده است.

فلش های ویدئویی مدرسه من چهارم ابتدایی

 

ناموجود
ناموجود
ناموجود
ناموجود

 

در آخر باید این نکته را نیز اضافه کنیم که انتخاب محصول باید با توجه به ویژگی‌های فرزندتان باشد. دقت داشته باشید که دنبال محصول تک درس هستید یا قصد تهیه محصول به صورت مجموعه دروس صورت یکجا را دارید. و بدانید که به دنبال فیلم یا نرم افزار آموزشی هستید.

 

 

 

 

6 دیدگاه برای “بهترین نرم افزارهای آموزشی چهارم ابتدایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *