لندینگ میشا و کوشا

میشا و کوشا

ناموجود
150,000 تومان
60,000 تومان
250,000 تومان
250,000 تومان
250,000 تومان
250,000 تومان
250,000 تومان
250,000 تومان

شما می‌توانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09107761132 تماس حاصل فرمایید یا به همین شماره پیامک ارسال نمایید.

نرم افزارهای کمک آموزشی میشا و کوشا

 نرم افزار میشا و کوشا از محبوب‌‌ترین نرم افزارهای آموزشی است که با دو شخصیت کارتونی جذاب به نام های میشا وکوشا توانسته محبوبیت زیادی در بین دانش‌آموزان ایرانی پیدا کند.

اگر به دنبال یک برنامه آموزشی استاندارد و جذاب برای کودک خود هستید، شک و تردید را کنار بگذارید و همین حالا از همین صفحه  به صورت آنلاین خرید کنید، و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته آموزشی میشاوکوشا را درب منزل خود تحویل بگیرید.

با مطالعه این صفحه تا انتها می‌توانید تمام اطلاعات مورد نیاز از این بسته آموزشی را به‌دست آورید و هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال با شماره 09107761132  تماس بگیرید.

نمونه ای از ویدئو های آموزشی ميشاوکوشا

برنامه آموزشی میشا و کوشا

محتوای آموزشی این برنامه یا سایر نرم افزارهای مقطع ابتدایی تفاوت زیادی دارد. در اکثر بسته ها قسمت عمده ای از حجم نرم افزار را تدریس معلمان تشکیل داده است و معلم های مطرح در این فیلم ها مفاهیم درسی را به دانش آموز آموزش می‌دهند، در صورتی که در نرم افزار آموزشی میشا و کوشا به هیچ عنوان از معلم استفاده نکرده است و تمامی مفاهیم با استفاده از فیلم آموزشی مرتبط با درس، مثال های متنوع، بازی های آموزشی، ، انیمیشن های جذاب و … آموزش داده شده است.

نکته دیگر در مورد نرم افزار میشا و کوشا اینکه محتوای نرم افزار کاملا با توجه به سن و نیاز مخاطب تولید شده است. نرم افزارهای اول تا پنجم دبستان دارای محیط کاربری شاد و کودکانه است که به راحتی کودک می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند و با قابلیت های فراوان انواع مباحث درسی را آموزش ببیند، در حالیکه از سال ششم تا نهم کاملا محتوا تغییر می‌کند و قابلیت ها و امکانات دیگری به برنامه اضافه می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

ویژگی های نرم افزار میشا و کوشا

سی دی میشا كوشا اول تا پنجم دبستان

  • آموزش کامل دروس هر پایه منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی
  • انواع بازی های آموزشی (هر نرم افزار بین 200 تا 300بازی ) منطبق بر تمرین های کتاب درسی
  • انواع بخش های آموزشی شامل فیلم ، انیمیشن و آزمایشگاه مجازی برای درک بهتر دروس
  • استفاده از فلش کارت جهت بادگیری بهتر مطالب درسی
  • آشنایی دانش آموز با راهبردهای حل مسئله های ریاضی
  • ارزشیابی کیفی – توصیفی دانش آموز پس از پایان هر درس
  • انیمیشن های بدنستان جهت آشنایی دانش آموز با بدن انسان
  • امکانات جانبی نظیر ترانه های کتاب فارسی، ثبت برنامه ی درسی و …
  • امکان دیکته گویی مطابق با کتاب درسی یا خارج از کتاب درسی

سی دي ميشا و کوشا ششم دبستان تا نهم دبيرستان

  • تدریس نکته به نکته ی کتاب درسی مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی
  • آشنایی با راهبردهای حل تمرین های کتاب
  • قابلیت طراحی آزمون و ارائه گزارش و کارنامه
  • امکان شرکت در آزمون های دوره ای آنلاین در سطح تمام کشور
  • معرفی نفرات برتر آزمون آنلاین کشوری
  •  آموزش نکات و اصول تست زنی
  • شرکت دانش آموز در لیگ کشوری و رقابت با سایر دانش آموزان و اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر لیگ کشوری
  • عضویت در کلاس های مجازی ایجاد شده توسط دبیر در محیط نرم افزار
  • ارائه گزارش از عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی
  • استفاده از فلـش کــارت جهت یادگیری بهتــر و عمیـق تر
  • آموزش گام به گام محاسبات ریاضی چند رقمی به صورت ذهنی
  • امکانات جانبی نظیر معماهای هفتگی ، تقویم، اتاق گفتگو، خبر نامه و…

نکته مهم: شركت داده پردازان ويراپارسيان برای دانش آموزان هفتم تا نهم دبیرستان علاوه بر نرم افزار ميشا و كوشا کلیه دروس، اقدام به تولید نرم افزار های تخصصی هر درس به صورت جداگانه تحت عنوان نرم افزار فازِتازِ کرده است، که با قیمت پایین‌تری نسبت به نرم افزارهای کلیه دروس عرضه می‌شود.

نرم افزار پیش دبستان بوبو (BOBO) ميشا و كوشا ویژه کودکان 3 تا 6 سال

  • بازی های هدفمند مطابق با سرفصل های آموزش و پرورش
  • موثر در رشد و آموزش فکری ، اجتماعی کودک
  • آماده کردن ذهن کودک برای ورود به دوره ی پیش دبستان
  • آموزش اعداد و مفاهیم اصلی ریاضی و خواندن کلمات فارسی
  • آمورش رنگ ها و اشکال هندسی
  • دفترچه راهنمای والدین
  • آشنایی با مشاغل و حیوانات
  • اجرای نرم افزار به صورت خودکار و بدون نیاز به نصب
میشا و کوشا

نصب میشاوکوشا

همانطور که محتوای آموزشی نرم افزاهای اول تا پنجم دبستان با نرم افزارهای ششم تا نهم متفاوت است، نحوه نصب این نرم افزارها نیز با هم فرق می‌کند.

برای نصب دی وی دی اول تا پنجم میشا و کوشا باید از روش پیامکی و برای نصب دی وی دی ششم تا نهم از روش اینترنتی استفاده کرد.

برای اطلاع از چگونگی نصب این نرم افزار به صفحه ” نصب میشاوکوشا ” مراجعه کنید.

نصب اپلیکیشن ميشا و کوشا بر روی گوشی تلفن یا تبلت

شركت داده پردازان ويراپارسيان پس از تجربه ی موفق نرم افزارهای ميشا و کوشا اقدام به تولید محصولی جدید و خلاقانه تحت عنوان اپلیکیشن میشا و کوشا برای تلفن های همراه هوشمند و تبلت نمود.
هدف گذاری این مجموعه به گونه ای است که دانش آموزان بتوانند پس از مشاهده ی فیلم های آموزشی هر درس ، مفاهیم بنیادی تر را در حین بازی کردن به صورت عمیق بیاموزند .

لذت بردن از آموزش و ایجاد شور و نشاط در هنگام حل تمرین ها می تواند ضمن علاقه مند کردن دانش آموز ، موجب تسهیل و تعمیق فرآیند یادگیری گردد . کیفیت آموزش ، طراحی حرفه ای ، هدفمند بودن بازی ها و امکانات فراوان کاربردی ، راز بی همتایی اپلیکیشن میشا و کوشاست .
کاربران گرامی جهت نصب اپلیکیشن میشا و کوشا بر روی تلفن همراه یا تبلت اندرویدی، باید QRcode زیر را در ادامه متن و یا پشت پک های نرم افزار را اسکن کنند. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر برنامه میشا و کوشا را دانلود و نصب نمایید.

برای دانلود نرم افزار میشا و کوشا بارکد زیر را در تلفن همراه خود اسکن کنید.

دانلود رایگان میشا و کوشا

خرید میشا و کوشا

شما میتوانید محصولات شرکت داده پردازان ويراپارسيان که تحت عنوان های ” نرم افزار کوشا و میشا ” ، ” نرم افزار فازِتازِ ” و ” نرم افزار پیش دبستان BOBO کوشا و میشا ” توزیع میشوند را از مجموعه رایاد با تخفیف قابل ملاحظه ای خریداری فرمائید.

برای خرید سی دی های ميشا و كوشا کافیست به صفحه محصول رفته و یا در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکل در فرآیند خرید با شماره  09107761132 تماس حاصل کنید و یا به همین شماره در واتساپ پیام دهید.

چرا از رایاد خرید کنید؟

سوالات متداول درباره میشاوکوشا

شركت داده پردازان ويراپارسيان از سال 1387 تحت نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و با هدف پرکردن خلاهای موجود در بازار و ارتقای کیفی و کمی آموزش از طریق نرم‌افزار برای کودکان اقدام به توليد محصولات آموزشي با برند” ميشا و كوشا ” كرد و موفق به کسب مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش گردید. در واقع این مجموعه با تولید نرم افزارهایی مطابق با آخرین سرفصل های آموزشی آموزش و پرورش به کمک مدارس، معلمین عزیز، خانواده های ایرانی و فرزندان دلبرشان آمده است.

خیر. با توجه به اینکه این برنامه آموزشی نیاز به نصب دارد به هیچ وجه قابل مشاهده در تلویزیون و دستگاه های DVD player نمی‌باشد و حتما باید در کامپیوتر یا لب تاپ دیده شود.

خیر سی دی های میشاوکوشا طوری تهیه شده اند که فقط بر روی یک دستگاه قابل استفاده باشد و نمیتوان آنرا روی چند دستگاه نصب کرد.

در قسمت پایینی سی دی قسمتی هست که در آن تعدادی عدد نوشته شده و بالای آن نوشته شده است، سریال نرم افزار. این اعداد را یادداشت کنید و سپس دی وی دی را درون دستگاه قرار بدهید. پس از ورود به محیط نصب سریال نرم افزار را در کادر سفید وارد کنید و سپس دکمه فعال سازی پیامکی را بزنید. نرم افزار یک کد تحت عنوان کد سیستم به شما می دهد. کد سیستم را به شماره 1000445566 پیامک کنید. کدفعال سازی به شماره شما ارسال می‌شود.

معمولا بین 10 تا 15 دقیقه زمان میبرد تا پس از ارسال کد سیستم به شماره 1000445566، کد فعال سازی برای کاربر ارسال شود. اگر در این مدت زمان کد ارسال نشد، با واحد پشتیبانی میشا و کوشا به شماره  26314588-021 تماس بگیرید.

برای دانلود رایگان نرم افزار میشا و کوشا برای تلفن همراه، میتوانید با اسکن بارکد موجود درقسمت اپلیکیشن میشاوکوشا برنامه را دریافت و نصب نمایید.

61 دیدگاه برای “میشا و کوشا

  1. شاهین گفته:

    من برای میشا و کوشا جدید باید دوباره پول بدم؟نمیتونم از همون میشاکوشا قبلی استفاده کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *