بهترین نرم افزارهای آموزشی پنجم ابتدایی

امروزه با نرم‌افزارهای کمک آموزشی در نحوه فراگیری دروس مختلف دانش‌آموزان تحولات زیادی به وجود آمده است، به طوری که آنها در پی آنند تا برای یادگیری سریع‌تر و بهتر مطالب درسی و آموزشی و حفظ اطلاعات به دست آمده روش‌های جدید و کار آمدتری را برگزینند.

اجبار استفاده از این نرم افزارها و آموزش در خانه روز به روز بیشتر از قبل می‌شود و چاره‌ایی برای دانش‌آموزان و والدین باقی نمی‌گذارد که با این نرم‌افزارها آشنایی پیدا کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین نرم افزارهای آموزشی پنجم ابتدایی را معرفی کنیم.

 

نرم افزار های پنجم ابتدایی

 

هر نرم افزار خوب و واجد شرایط لازم برای آموزش به دانش‌آموزان مقطع دبستان دارای یکسری ویژگی هاست. در این مقاله ضمن معرفی ویژگی‌های مهم برای هر نرم افزار آموزشی پنجم ابتدایی نرم افزار های برتر در این حوزه را نیز معرفی خواهیم کرد. البته باید این نکته را ذکر کنم که بیشتر این نرم افزارها ویژگی‌های ذکر شده را دارا هستند و فقط جهت معرفی در یک ویژگی خاص آورده شده‌اند. جهت مشاوره بهتر برای خرید یا معرفی می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید.

 

امکان ارزشیابی بعد از هر درس

 

ارزشیابی در مدارس و کلاس درس معمولا در فواصل معینی مثل امتحانات مستمر و ترم انجام می‌شود. این ارزشیابی دوره‌ایی باعث می‌شود که خیلی از دانش‌آموزان با ضعف اصلی خود آشنا نباشند و باعث پسرفت دانش‌آموزان شود.

در نرم افزارهای آموزش ابتدایی امکانی طراحی شده است که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که بعد از هر درس از خودشان آزمونی بگیرند. و پس از آزمون امکان مشاهده پاسخ و گرفتن کارنامه وجود دارد.

کیف الکترونیک آریا پنجم ابتدایی یکی از این نرم افزارها است که دارای امکان گرفتن آزمون است. کیف اریا نرم افزای برای پخش و نصب در کامپیوتر است. یکی از ویژگی های اصلی این نرم افزار امکان گرفتن امتحان بعد از پایان هر درس است. روند آموزشی در کیف الکترونیک اریا پنجم دبستان بدین صورت است که متن تمامی کتب درسی، صفحه به صفحه، آورده شده است و قسمت‌های مختلف کتاب با روش های گوناگون آموزش داده شده است و سعی شده مفاهیم کتاب درسی با استفاده از صدا، آهنگ، بازی، فلش کارت، تور مجازی، تمرین‌های تصادفی، تدریس خصوصی و آزمون‌های متنوع به بچه‌ها آموزش داده شود.

نرمافزار آریا پنجم دبستان

 

نرم افزار بعدی که دارای قابلیت ارزشیابی است نرم افزار مداد است. نرم افزار مداد نیز نرم افزاری برای تمام پایه های ابتدایی است که همه دروس را در یک بسته اموزشی گردآوری کرده است. نرم افزار مداد دارای چند امکان ویژه برای ارزیابی دانش‌آموزان است. اولین امکان ویژه نرم افزار مداد مثل نرم افزار آریا امکان گرفتن آزمون از هر درس است. دومین امکان ویژه که در دیگر نرم افزارهای مشابه وجود ندارد آزمون ورودی است. این آزمون مربوط به درس های سال گذشته هر مقطع است و جهت یادآوری سال گذشته طراحی شده است. و در آخر ویژگی سوم این نرم افزار برای ازمون ، آزمون جامع نام دارد که یک آزمون کلی از هر کتاب است. هر سه آزمون ذکر شده قابلیت صدور کارنامه در همان زمان و مشاهده پاسخ درست وجود دارد.

 

حضور معلمان در جریان تدریس

 

خیلی از کودکان در مقطع ابتدایی با معلم خود اخت پیدا می‌کنند و رابطه عمیقی بین معلم و دانش‌آموزان ایجاد می‌شود. همانطور که همه گی آگاه هستیم نقش معلم در آموزش درست و اصولی دانش‌آموزان بسیار کلیدی است و پر بیراه نرفته‌ایم اگر دلیل افت برخی از دانش‌آموزان را در برخورد سخت معلم جست و جو کنیم.

برخی از سی دی ‌های آموزشی پنچم ابتدایی امروزه فقط بر پایه تدریس معلم تهیه شده‌اند. و به صورت تک درس دروس را پوشش داده‌اند. سی دی های آموزشی لوح دانش یکی از این موسسه‌های تولید فیلم آموزشی است که با تکیه بر استفاده از معلمان با تجربه و استخدام در آموزش و پرورش محصول آموزشی تهیه کرده است. معلمان برای آموزش دروس پایبند به متن اصلی کتاب هستند و با استفاده از داستان و مثال های متنوع یادگیری را برای دانش‌آموزان راحت تر کرده اند. لوح دانش برای تمامی پایه ها از اول تا دوازدهم سی دی آموزشی تولید کرده است. البته لوح دانش برای پایه های ابتدایی مثل پنجم دبستان بسته کلیه دروس تهیه کرده است که تمامی دروس این پایه را پوشش می‌دهد. این فیلم ها بر خلاف نرم افزارهای معرفی شده در قسمت بالا امکان پخش در دستگاه‌های پخش خانگی را دارند.

 

رهپویان دانش اندیشه نیز یکی از قدیمی ترین موسسات تولید فیلم آموزشی با کیفیت بالاست. این سی دی آموزشی نیز مانند لوح دانش با استفاده از معلمان با تجربه برای پایه های اول تا دوازدهم فیلم آموزشی تهیه کرده است. معلمان مدرس در این دی وی دی آموزشی همگی مولف کتاب آموزشی هستند. تسلط و فن بیان و انتقال بالا از ویژگی معلمان رهپویان دانش و اندیشه است. مدرسین درس های پنجم ابتدایی نیز مانند دیگر معلمان این مچموعه دارای تجربه و سابقه بالای درتدریس هستند.

ناموجود
200,000 تومان
220,000 تومان
200,000 تومان
220,000 تومان
350,000 تومان
ناموجود
200,000 تومان
220,000 تومان
200,000 تومان
220,000 تومان
350,000 تومان

قابلیت پخش در شبکه پخش خانگی و پوشش همه دروس

 

یکی از دلایلی که خیلی از والدین به سراغ نرم افزارهای آموزشی نمی‌روند قابلیت پخش آنان در کامیپیوتر است. بسیاری از شرکت ها برای راحتی کار خانواده ها فیلم ‌های اموزشی تولید کرده اند که قابلیت پخش در شبکه پخش خانگی را دارند و همه دروس را نیز پوشش داده‌اند.

با یکی از این سی دی های آموزشی یعنی لوح دانش در قسمت قبل آشنا شدید. یکی دیگر از سی دی های آموزشی که قابلیت پخش در شبکه خانگی را دارند فیلم‌های آموزشی گام است. فیلم های آموزشی گام زیر مجموعه نرم افزارهای مداد است. شرکت مداد بعد از استقبال از نرم افزارهایش تصمیم گرفت برای دانش‌آموزانی که دسترسی به کامپیوتر و لب تاب ندارند فیلم آموزشی با قابلیت پخش در نمایش خانگی فراهم کند. این فیلم های آموزشی برای تمامی پایه ها و در سه درس اصلی ریاضی، علوم و فارسی است که در یک پک جمع شده اند.

 

 مدرسه من نیز یکی از شرکت های آموزشی است که فلش ای ویدئویی تولید می‌کند. این فلش ها نیز کلیه دروس هر پایه را شامل می‌شوند و روی فلش قرار دارند و این امکان را برای دانش‌اموزان فراهم کرده اند که همیشه این فیلم را همراه خود داشته باشند.

150,000 تومان
150,000 تومان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *