بررسی طراحی پورتال سازمانی

طراحی سایت تهران ، طراحی پورتال سازمانی و سایت وردپرس شاید چندان عبارت های به یکدیگر مرتبطی نباشند، اما مقوله طراحی سایت جزء مواردی است که شما را با نقطه عطف هایی رو به رو می کند. عمدتاً بسیاری از مردم شاید به خوبی با این موضوع آشنا نباشند که اینترنت تا چه اندازه می تواند بستری برای آسان تر کردن سبک زندگی آن ها باشد. به شکلی که حتی شما را از مراجعه به انواع اداره و سازمان هایی که ساعت های طولانی را باید سپری می کرده اید، دور نگه داشته است. ما در ادامه شما را با ویژگی طراحی پورتال های سازمانی و تفاوتی که با یک سایت معمولی دارد، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

سایت وردپرس

پورتال سازمانی چیست؟

طراحی پورتال سازمانی به هیچ عنوان در حوزه یک شرکت کم تجربه و تخصص پایین نیست؛ چرا که این طراحی جز سخت ترین طراحی هایی است که برخی از شرکت ها به آن ورود پیدا نمی کنند. به این دلیل که تنها یک تیم معتبر باید برای این گونه طراحی سایت از فنون و اصول خاصی استفاده کنند تا بتوانند برای سازمان‌های دولتی و خصوصی یک طراحی ایده آل را دست و پا کنند.

بسیار پیش آمده است که بسیاری از شما به مراجعه حضوری تمایلی نداشته و به وب سایت یک سازمان، اداره و ارگان مراجعه کرده اید. در سایتی که شما مشاهده کرده اید، قطعاً شرایط سایت با سایت های دیگری که وجود دارد، کاملاً متفاوت است. به این دلیل که پورتال سازمانی را یک نوع پلتفرم می شناسند که این پلتفرم تحت وب، می تواند از منابع گوناگون اطلاعاتی را جمع آوری کرده و سپس در اختیار شما قرار دهد. در پورتال سازمانی مدیران و کارمندان به اطلاعات دسترسی دارند و همین امر باعث می شود تا بازدهی فعالیت آن ها افزایش یابد.

تفاوت سایت معمولی با پورتال سازمانی

حال که در مورد پورتال سازمانی با شما صحبت کرده ایم، بهتر است تفاوت آن را با طراحی سایت وردپرس نیز مورد بررسی قرار دهیم. به این دلیل که برای طراحی های سایت های معمولی امروزه اکثراً از وردپرس استفاده می کنند. در ظاهر شما میتوانید تفاوت را به راحتی برای سایتی معمولی و سپس پورتال سازمانی مشاهده کنید.

عمدتاً در وبسایت های معمولی شما یک فضای کاملاً تعیین شده را مشاهده می کنید که آدرس آن قابل دسترسی بوده و لازم نیست برای ورود، به حساب کاربری خاصی نیاز داشته باشید. مهم تر از همه برای تمامی کاربران محتوای مشخصی در نظر گرفته شده است و به راحتی می توانند به محتوا دسترسی پیدا کنند. در پورتال سازمانی کلیه اطلاعات متناسب با اطلاعات فردی کاملاً شخصی سازی می شود و تنها آن دسته از کاربرانی که حساب کاربری دارند می توانند از سایت پورتال سازمانی استفاده کنند. پورتال را یک فضای کاملاً خصوصی باید در نظر بگیرید که آدرس URL آن تنها با یک کلمه عبور معین و نام کاربردی مشخص قابل دسترسی خواهد بود.

 

طراحی پورتال سازمانی

هدف از طراحی پورتال سازمانی

مجموعه طراحی سایت تهران برای شرکت های بزرگ که قصد به اشتراک گذاری منابع اطلاعاتی خود را با پرسنل، مشتریان، سهامداران و بسیاری از واحدهای واسطه دارند، طراحی متفاوت و بدون مشکل پورتال سازمانی را پیشنهاد می دهد؛ چرا که معمولاً هر فعالیتی در پورتال ماهیت خاصی دارد و در سطوح گوناگون به شکل های متفاوت مدیریت می شود و به بهترین شکل ممکن دسترسی آسانی را امکان پذیر می کند.

زمانی که یک شرکت معتبر طراحی سایت، بتواند پرتال سازمانی را با دسترسی ساده اطلاعات سرعت ببخشد، دقیقاً به افزایش امنیت اطلاعات و داده های آن سازمان کمک کرده و باعث می‌شود تا در بخش‌های مختلف سازمان ارتباطات به بهترین شکل ممکن گسترش یابد. از نظر کارایی و عملکرد سازمان نیز شما می توانید اثر پذیری خوبی را مشاهده کنید. به همین دلیل است که هزینه‌ای که معمولاً اداره ها، سازمان ها و ارگان ها برای طراحی پورتال سازمانی پرداخت می کنند، یک هزینه کاملا مقرون به صرفه شناخته می شود.

امنیت سایت پورتال سازمانی

معمولاً نمی توان سایت وردپرس را برای طراحی یک نوع پورتال سازمانی در نظر گرفت، البته وردپرس امنیت لازم را دارد، اما پورتال سازمانی با توجه به اینکه در طول روز کاربران زیادی از اطلاعات خصوصی خود استفاده می کنند به حفاظت بیشتری نیاز دارد.

صد در صد امنیت و حفاظت از اطلاعات سازمان را باید جزء اولویت ها در این شرایط قرار داد. طراحی انواع پرتال سازمانی معمولاً با استفاده از زبان های برنامه نویسی قدرتمندی که افزایش حفاظت داده ها کمک می کند بسیار موضوع حائز اهمیتی است. سایت پورتال سازمانی با کد نگاری پسوردها به گونه‌ای عملکرد خود را نشان می دهد که باید از IP هایی که هیچگونه نفوذ و احتمالی برای ورود هکرها و حملات خارجی ندارد را مورد بررسی و استفاده قرار داد.

طراحی سایت تهران

هزینه طراحی سایت در تهران چگونه است ؟

iransite.com یک گزینه عالی برای طراحی سایت تهران به شمار می آید. شما این اختیار را دارید که از تیم کاربلد این مجموعه انواع طراحی را با قیمت های منصفانه انتظار داشته باشید. امروزه دیگر کمتر کسی از مزایای داشتن یک سایت ساده هم بی خبر است و به همین دلیل برای سازمان ها و اداره های گوناگون صددرصد مقوله طراحی سایت را نمی توان بی اهمیت در نظر گرفت. طراحی سایت سازمانی که به پورتال سازمان معروف است، باعث بهبود عملکرد مدیران، کارمندان و دیگر واحد های وابسته آن ها می شود و به همین دلیل، پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدامی با مشاورین ما در این مجموعه در ارتباط باشید. به این دلیل که در مورد کیفیت طراحی و هزینه آن هیچ گونه ابهام و سؤالی وجود نداشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *