خرید محصولات ستاره شمال از وب سایت معتبر

مجموعه روشنایی ستاره شمال در جهت گردآوری و ارائه بروزترین و کاربردی ترین اقلام و لوازم روشنایی مدرن، و با درنظر داشتن بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، ارائه خدمت می کند. مواردی همچون پایبندی به اصول مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان همواره از موارد مهم و اصلــی این مجموعـه محسوب می شود که همواره در ارائه آن در تلاش است. در حال حاضر می توان گفت که برق و محصولات روشنانی یکی از موارد مهم و اولیه در زندگی بشر می باشد. امروزه مراکز زیادی اقدام به فروش انواع چراغ باغچه ای و ریسه ال ای دی می نمایند که می توانید به صورت غیر حضوری اقدام کنید.

 

معرفی محصولات شرکت ستاره شمال

مجموعه ستاره شمال در زمینه صنعت روشنایی از محصولات متنوعی برخوردار می باشد. تنوع محصولات این شرکت منجر به آن شده تا مشتریان بتوانند نوع محصول مورد نظرخود را بسیار آزادانه انتخاب نمایند و بر اساس سلیقه و دیزاین مورد نظر خود در محیط نصب کنند. کیفیت همه ی محصولات بسیار بالا است. این محصولات ضمن برخورداری از کیفیت بالا، محصولات ستاره شمال دارای زیبایی فوق العاده ای نیز می باشند. انواع چراغ های روشنایی فضای داخل تولید شده در این شرکت شامل چراغ های کنار پله ای، چراغ های آویز، چراغ های سقفی و چراغ های دیواری می باشند.

خرید چراغ باغچه ای با قیمت مناسب

چراغ باغچه‌ای با توجه به اسم آن پیداست، جهت استفاده در حیاط منازل، باغچه و فضای سبز کاربردی می باشد. این چراغ ‌های پایه‌ دار، اغلب به صورت تک شاخه می باشد و از پایه ‌های کوتاه برخوردار هستند. این چراغ ها به خوبی می توانند نور را در باغچه و حیاط مد نظرتان، پخش نمایند. ضمن اینکه می ‌توانید با خرید چراغ باغچه ‌ای یکپارچه، چراغ ‌هایی به یک‌ شکل و اندازه و متصل ‌به‌هم خریداری نمایید که دورتا دور باغچه قرار گرفته می شوند و جلوه ‌ای زیبا به آن می بخشند. چراغ‌ های باغچه ‌ای هم در مدل برقی و هم خورشیدی عرضه می گردد. قطعا مدل برقی آن ارزان ‌تر از مدل خورشیدی ‌اش آن خواهد بود.

انواع چراغ باغی ، حیاطی و باغچه ای

چراغ های باغی و حیاطی اغلب از پلاستیک یا فلز تولید می شوند و گاها نیز از ترکیبی هر دو تولید می شوند. طراحی و تولید چراغ های فلزی از فلز ضد زنگ می باشد و بیشتر از آن ها جهت حیاط یا باغچه و باغ بهره برداری می گردد. نمونه هایی از انواع چراغ های حیاطی و باغی و باغچه ای به اندازه ای زیبایی دارند که از آن ها برای محیط پارک یا خیابان استفاده می کنند. این نوع چراغ مقاومت خوبی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند. لذا از انواع آن ها در محیط های بیرون استفاده می گردد. از انواع چراغ باغی می توان به چراغ حیاطی و باغچه ای پایه دار، چراغ باغی و حیاطی دیواری و چراغ های حیاطی زمینی اشاره نمود.

چراغ های پایه دار باغی یا باغچه ای، دارای پایه بلندی می باشند که کلاهک چراغ دار به وسیله این پایه در زمین نصب می گردد. ارتفاع پایه چراغ می بایست به گونه ای باشد که هم از نظر زیبایی آسیبی در شکل بصری آن ایجاد نشود و هم پایه آن با زنگ زدگی مواجه نشود . چراغ دیواری نیز نوع دیگری از انواع چراغ های باغی و حیاطی به شمار می رود که روی دیوار نصب می گردد. پایه این نوع چراغ کوتاه است و با فلز ضد زنگ تولید می گردد. این نوع چراغ را می توان به شکل افقی یا عمودی روی دیوار نصب نمود.

خرید ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی دارای یک صفحه مدار انعطاف پذیر می باشد که با لامپ های کوچک ساطع کننده نور و اغلب با پشتی چسبنده پوشانده می شود. آن ها اغلب جهت نور نقطه ای، نور پس زمینه و نورپردازی گسترده در اشکال مختلف کاربرد دارند. به علت انعطاف پذیری، می توانند تا زاویه ۹۰ درجه خم می گردد. روشنایی ریسه LED نوع جدیدی از فناوری روشنایی می باشد که قبلاً وجود نداشته است. از آنجا که فناوری های LED به اندازه کافی توسعه یافته اند که نوانایی تابش روشنایی و کیفیت کافی از نور برای کاربردهای روشنایی عمومی را دارند. درواقع استفاده از ریسه های LED جهت طیف گسترده ای از برنامه ها رواج یافته است.

ریسه نوری ال ای دی چه مدت دوام می آورد؟

به طور معمول متوسط ​​ریسه ها می توانند تقریباً ۵۰۰۰۰ ساعت دوام داشته باشند. به عبارت بهتر، حدود ۵ تا ۶ سال عمر دارند. پس از این مدت، روشنایی این ریسه ها به ۷۰% مقدار اولیه آن ها خواهد رسید. ریسه ها طوری طراحی و تولید می شوند که برش دادن آن ها با یک قیچی ساده به اندازه برش یک تکه کاغذ راحت می باشد.

امروزه به علت پیشرفت علم و تکنولوژی و به همراه تجهیزات برقی و روشنایی همچون گذشته به تعدادی لامپ و چراغ محدود نمی گردد. درواقع اگر بخواهیم این روزها برای لامپ ها دسته بندی اعلام کنیم به انواع مدل های لامپ ها مواجه خواهید شد که هر یک از آن ها می توانند برای محیط خاصی کاربردی باشد. مجموعه برق نت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی همواره سعی دارد با ارائه محصولات کاربردی به شما عزیزان ، نیاز شما را رفع نماید. همچنین می توانید برای خرید حضوری نیز به ادرس barghnet.com مراجعه نمایید. شایان ذکر است که این مجموعه سعی بر آن دارد در جهت تسهیل در امر خرید لوازم برق ساختمان و تجهیزات برق صنعتی به شما سروران گرامی مشاوره انلاین و رایگان ارائه کند و اقلام و کالا‌ی مورد نیاز شما را به بهترین قیمت و کمترین زمان از مرکز بازار برق ایران به شما عزیزان ارائه نماید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *